Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)گفت: در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور شهردار تهران نهمین زنگ دانش آموز شهید همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید نواخته می شود.

به گفته وی نهمین زنگ دانش آموز شهید با هدف پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی های ۳۶ هزار  دانش آموز شهید کشور و دانش-آموزان شهید آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با شعار «دانش آموزان دیروز، آموزگاران امروز»  روز دوشنبه اول مهر ماه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید توسط شهرداری تهران در گلزارشهدای بهشت زهرا(س) نواخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: فرهنگسازی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره دانش آموزان شهید و نونهالانی که برای دفاع از ایران اسلامی جان فشانی و ایثارگری کردند و با جهاد در راه خدا در دوران دانش آموزی خود آموزگاران امروز بشریت شدند از دیگر اهداف این مراسم نمادین فرهنگی است.

در این مراسم پرواز کبوتران  سپید خونین بال به صورت نمادین  به تعداد دانش آموزان شهید آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای دانش آموز و برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با رویکرد حضور دانش آموزان در دفاع مقدس از برنامه های تدارک دیده خواهد بود.

 لازم به توضیح است این مراسم با سخنرانی پیروز  حناچی شهردار محترم تهران با حضور دانش آموزان تهرانی، خانواده های معظم شهدای دانش آموز،مادران مکرم شهدا ، جامعه فرهنگیان، روحانیون حوزه علمیه و مسئولین شهرداری تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران و چهره های فرهنگی کشور روز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح اول مهر ماه در سالن مهدیه شهدا (سالن دعای ندبه) واقع در گلزارشهدای بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهردار تهران پیروز حناچی دانش آموزان سعید خال حرم مطهر امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند

فرهادی، سخنگوی آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر ۲ میلیون دانش آموز حافظ کل قرآن هستند.

میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش هم گفت: طرح ملی اتقان که مخفف «ارتقای توانمندی‌های قرآنی آموزگاران، مدیران و معاونان مدارس دوره ابتدایی» است از مصوبات کمیسیون آموزش قرآن کریم است.
وی افزود: این طرح در پنج استان ایلام، قم، خراسان شمالی،  بوشهر ‌و شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

گفته شده تعداد شرکت کنندگان طرح اتقان در استان ایلام هزار و ۶۹۱ نفر، خراسان شمالی هزار و ۴۵۸ نفر، قم سه هزار و ۱۸۱ نفر، تهران هفت هزار و ۴۳ نفر، بوشهر چهار هزار و ۹۷۳ نفر بوده و در مجموع ۱۸ هزار و ۳۴۶  در این طرح شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه