Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@05:41:41 GMT

۸ عضو هیات‌ علمی‌ دانشگاه بیرجند ارتقا یافتند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۱۱۸۱

۸ عضو هیات‌ علمی‌ دانشگاه بیرجند ارتقا یافتند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند در جلسه روز پنجشنبه هیات ممیزه دانشگاه بیرجند، دکتر رمضان هاونگی، دکتر احمد بخشی، دکتر حسین مهدیزاده، دکتر محمودرضا هیهات، دکتر سید محمد تاجبخش فخرآبادی، دکتر حسین نویدی نیا، دکتر علی صفوی نژاد و دکتر یوسف رمضانی به مرتبه دانشیاری ارتقا یافتند.

دانشگاه بیرجند با بیش از ۴۰ سال سابقه و کارکرد علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در حال حاضر ۳۵۰ نفر عضو هیات علمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دانشگاه دارای حدود ۱۲ هزار دانشجو در ۳۴۰ کدرشته در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است.

خبر دیگر از دانشگاه بیرجند این که روند ثبت‌نام دانشجویان نوورود در سال تحصیلی جدید، با توجه به استقرار سامانه جامع دانشگاه و فراهم شدن زیرساخت لازم، نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده است.

مسئول ستاد استقبال و ثبت‌نام دانشگاه گفت: در حال حاضر ثبت‌نام دانشجویان نوورود در ۲ مرحله غیرحضوری (اینترنتی) و حضوری انجام می‌شود.

حسین خزیمه‌ نژاد افزود: دانشجویان نووورد مطابق با زمان‌بندی اعلام شده ثبت‌نام اینترنتی را از طریق سامانه پویا انجام داده و در مرحله نهایی می‌بایست ثبت‌نام حضوری را در محل دانشکده‌ها انجام دهند.

وی اظهار داشت: دانشجویان پس از ثبت‌نام در دانشکده و اخذ کارت دانشجویی برای دریافت تسهیلاتی نظیر خوابگاه و تغذیه به ادارات تابعه مدیریت امور دانشجویی معرفی می‌شوند.

وی حضور تمامی دانشجویان نوورود در طرح پایش سلامت جسم و روان را الزامی عنوان کرد و گفت: در صورت مراجعه نکردن، محدودیت­‌های رفاهی و آموزشی برای افراد فاقد کارنامه سلامت اعمال خواهد شد، همچنین مدارک ثبت نامی دانشجویان ناقص بوده و امکان انتخاب واحد در ترم آینده مقدور نخواهد بود.

خزیمه‌ نژاد با اشاره به پذیرش ۱۱۷ نفر در آزمون دکترا گفت: ثبت‌نام از این دانشجویان نیز در ۲ مرحله غیرحضوری و حضوری انجام شده است.

وی اظهار داشت: در آزمون کارشناسی ارشد حدود ۷۳۰ دانشجو پذیرفته شده‌اند که ثبت‌نام اینترنتی آنان انجام شده و ثبت‌نام حضوری نیز در حال انجام است.

وی گفت: یک هزار و ۴۷۸ دانشجو در آزمون سراسری و کارشناسی ناپیوسته پذیرفته شده‌اند که روند ثبت‌نام اینترنتی از این پذیرفته‌شدگان در دست اجرا است.

همچنین در سال جاری متقاضیانی از کشور افغانستان برای ادامه تحصیل دانشگاه بیرجند را انتخاب کرده‌اند که ثبت‌نام دانشجویان خارجی نیز انجام می‌شود. 

دانشجویان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات کامل نحوه ثبت‌نام به وب‌سایت ثبت‌نام دانشجویان نوورد مراجعه کنند.

دانشگاه بیرجند در رتبه‌بندی تایمز ۲۰۲۰ حائز رتبه ۲۷ از میان ۴۰ دانشگاه ایرانی شد.

۷۵۵۹*۳۰۲۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند علمی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی خلیل آبادی» معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس عنوان کرد: نیروی زمینی سپاه و به طور ویژه قرارگاه قدس و هوانیروز در طول مدت وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اقدامات مؤثر و قابل توجهی را در کمک به سیل زدگان این استان انجام داد که از آن جمله می‌توان به انجام عملیات امداد و نجات با بالگرد در مناطق سیل زده انتقال ۶ تن محموله غذایی و دارویی از جمله کالاهای اساسی دارو، پتو و کنسرو و… جهت کمک به مردم در استان سیستان و بلوچستان کمک‌های تاکتیکی در زمان وقوع سیل و نقل و انتقال نیروها جهت کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان و تسریع در بازدید مسؤولان از مناطق سیل زده با انجام پروازهای عملیاتی اشاره کرد.

به گزارش مهر، وی افزود: همچنین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جهت کمک به مناطق سیل زده اقدامات گوناگونی را در حوزه مردمی و ارسال اقلام قضائی و دارویی انجام داده است.

سردار خلیل آبادی با برشمردن کمک‌های نیروی زمینی سپاه یادآور شد: توزیع آرد و صدها تخته پتو جهت کمک به سیل زدگان، توزیع اسباب بازی در سطح وسیع و… از دیگر اقدامات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه برای کمک به مردم منطقه بوده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: یک تریلی آرد ۲۰ رول بزرگ پلاستیک، یک محموله سبد کالا، آب معدنی ۱۰۰۰ بطری از دیگر کمک‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان بوده است.

وی ادامه داد: نیروی زمینی سپاه همیشه در کنار مردم عزیز و انقلابی سیستان و بلوچستان بوده است و کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش

همچنین براساس گزارشی که ایسنا منتشر کرده، پس از بارش سیل آسا در استان هرمزگان و در پی ناپدید شدن سه نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان جاسک و درخواست کمک از منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، یک فروند بالگرد این نیرو برای امداد رسانی به منطقه مورد نظر اعزام شد و افراد گیر افتاده در سیلاب را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

امداد رسانی به مردم در سطح شهر و روستاهای اطراف شهرستان جاسک به طور بی وقفه توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896681

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی پرستاری
  • بررسی رویه‌های پوشش و عفاف در دانشگاه یزد
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود