Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امیر سرتیپ واحدی: رژه مشترک هوایی 31 شهریور پیام صلح و دوستی برای کشور‌های همسایه دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در حاشیه تمرین رژه جنگنده بمب افکن‌های این نیرو که برای رژه مشترک هوایی 31 شهریور که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، گفت: امیر سرتیپ واحدی بابیان اینکه نقش ایران در تامین امنیت پایدار خلیج فارس و تنگه هرمز بسیار مهم است، گفت: رژه مشترک هوایی 31 شهریور پیام صلح و دوستی برای کشور‌های همسایه و دوست و امیدواری برای دوستداران نظام در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین رژه هوایی مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میزبانی پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این رژه مشترک هوایی انواع هواپیما‌های شکاری بمب افکن سنگین، ترابری سبک، گشت و شناسایی دریایی و بالگرد از نیرو‌های هوایی و دریایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه حضور خواهند داشت و هدف از برپایی این رژه، نمایش اقتدار و توانمندی نیرو‌های مسلح، ایجاد وحدت و همدلی در بین نیرو‌های ارتش و سپاه است.
جانشین نیروی هوایی ارتش در ادامه تاکید کرد: ارتقای دانش تخصصی خلبانان، ارزیابی سطح آمادگی یگان‌های عملیاتی هوایی و همچنین ایجاد امید و نشاط و تضمین حفاظت و حراست از مرز‌های هوایی کشورمان، از دیگر اهداف از پیش تعیین شده این رژه هوایی است.
امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت پایدار منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: پیام این رژه مشترک هوایی، صلح و دوستی برای کشور‌های دوست و همسایه و ایجاد امیدواری در میان علاقمندان و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه خواهد بود.
وی با بیان اینکه ما معتقدیم امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز تنها به دست کشور‌های منطقه حاصل خواهد شد، تصریح کرد: حضور بیگانگان در منطقه لطمات جبران ناپذیری را متوجه ساختار امنیتی این شاهراه بین المللی خواهد کرد و صدمات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان خاطر نشان کرد: با افتخار خدمت مردم عزیز ایران عرض می‌کنم که امروز پس از پشت سرگذاشتن چهل سالگی انقلاب اسلامی و گام نهادن در مرحله نوینی از حیات مبارک انقلاب اسلامی، تمام آموزش ها، ساخت و تولید تجهیزات، قطعات تند مصرف و گلوگاهی، بمب‌های های هوشمند و نقطه زن و سایر تجهیزات ما همگی بومی است و به دست توانمند جوانان، متخصصان فنی و فرزندان این آب و خاک در نیروی هوایی و وزارت دفاع تولید می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نقش ایران تامین پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ژنرال "سید عاصم منیر" فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار سید ابراهیم رئیسی رفت.

بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرزهای ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرزهای مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران امروز - دوشنبه سوم اردیبهشت ماه - به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی به پاکستان سفر کرد.

رئیس جمهور در این سفر ۲ روزه خود پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان، با محمد شهباز شریف دیدار خصوصی خواهد داشت و به اتفاق وی نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار می‌شود.

رئیسی در این سفر همچنین با آصف‌ علی زرداری همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت‌ وگو می‌کند.

صبح امروز رئیس جمهور به شهر لاهور قلب فرهنگی پاکستان و شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی پاکستان سفر کرد.

دیگر خبرها

  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • مرز مشترک پاکستان و ایران باید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و می‌توان صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد/ عاصم منیر: مرزهای دو کشور صلح و دوستی است
  • پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان