Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساکنان نوار غزه در حال آماده شدن برای شرکت در هفتاد و پنجمین جمعه تظاهرات بزرگ بازگشت در مرزهای غزه هستند.

به گزارش ایسنا، هیات عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره طی بیانیه‌ای خواستار مشارکت گسترده و پررنگ فلسطینیان در تظاهرات مسالمت‌آمیز امروز شد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این هیات تاکید کرد که تظاهرات بازگشت به رغم محاصره و تجاوزات دشمن صهیونیستی، تا تحقق تمامی اهدافش ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تظاهرات بازگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی‌ها خود را برای دیدار حساس هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران آماده می‌کنند. شاگردان نکونام باید روز جمعه به مصاف تیم خوب شمس آذر قزوین بروند و برای حفظ صدرنشینی و ادامه مسیر موفقت‌آمیز، نیازمند کسب پیروزی در این بازی هستند.

بازیکنان استقلال در تمرین خود با لباس‌های متفاوت و جدیدی حضور پیدا کردند. کیت‌های تمرینی سبز رنگ و چریکی که بر تن شاگردان نکونام بود و آنها زیر نظر کادرفنی، کارهای تاکتیکی را مرور کردند تا برای بازی با حریف قزوینی آماده شوند.

آبی پوشان در بازی رفت برابر شمس آذر با تساوی دو بر دو متوقف شدند و روز جمعه در اندیشه کسب پیروزی هستند تا بتوانند به رکورد خوب خود یعنی غلبه بر تمام تیم‌های لیگ برتر ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان
  • آبخیزداری ومدیریت هفتاد میلیون متر مکعب روان آب در جنوب کرمان
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه