Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@19:44:28 GMT

وجود بیش از ۳۲۰ خانه عالم در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۱۵۲۶

وجود بیش از ۳۲۰ خانه عالم در لرستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حجت الاسلام احمد رضا غلامی با اشاره به ضرورت احداث و تجهیز خانه‌های عالم برای استقرار دائم مبلغان در روستاها، گفت: با استقرار دائم مبلغان در روستا‌ها می‌توانیم به توسعه و تعمیق فرهنگ دینی در بین روستاییان کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۲۳ خانه عالم در سطح استان لرستان وجود دارد، بیان داشت: ساخت و تجهیز خانه‌های عالم به همت خیرانف دفاتر مراجع تقلید و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بیش از ۲۴۰ خانه عالم روستا‌های لرستان، روحانیون طرح هجرت بصورت دائم مستقر هستند، خاطر نشان کرد: سایر خانه‌های عالم نیز در فصول تبلیغی سال از جمله ماه‌های رمضان، محرم و صفر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در پایان با بیان اینکه نیاز است در کنار ساخت هر مسجدی در روستا‌ها خانه‌های عالم نیز احداث و تجهیز شود، گفت: احداث، تکمیل و تجهیز خانه‌های عالم برای استقرار دائم روحانیون و مبلغان ضروری است، لذا در این راستا باید برنامه ریزی‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/د

وجود ۳۲۰ خانه عالم در لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد

به گزارش جام جم آنلاین لرستان یاسر اکبریان اظهار کرد: بخش اعظمی از این پروژه ها در مراحل نهایی کار می باشد که از مهمترین آن ها می توان به طرح جهاد آبرسانی اشاره کرد که با مشارکت بسیج سازندگی سپاه استان به عنوان نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، پیشرفت ۶۵ درصدی دارد.
وی افزود: با اجرای این طرح ۷۰ روستای مناطق محروم استان از آب سالم برخوردار می شوند که ۲۰روستا تاکنون از این خدمت بهره مند شده اند و مابقی طرح ها نیز طی ماه های آینده به بهره برداری خواهند رسید.
اکبریان بیان کرد: همچنین پارسال حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شد و در حال حاضر نیز ارتقای زیرساخت های تامین آب و بالا بردن ظرفیت های موجود نیز در دستور کار قرار دارد.
وی عنوان کرد: با تلاش های انجام گرفته در بخش فاضلاب نیز حدود ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال در دست اجرا است که مهمترین آن ها تصفیه خانه های فاضلاب در پنج شهرستان استان می باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: عملیات احداث تصفیه خانه در این پنج شهر از پیشرفت ساختمانی ۷۰ درصدی برخوردار است که با توجه به رایزنی های به عمل آمده و حمایت های استاندار و سایر مسوولان استانی و کشوری، تسهیلاتی از طریق چند بانک عامل برای آنها جذب شده است و تلاش می شود سرعت ساخت این تصفیه خانه ها افزایش یابد.
اکبریان بیان کرد: در بخش توسعه شبکه فاضلاب و به روز کردن آن ها نیز از همه ظرفیت های مهندسی و مالی شرکت استفاده شده است تا استان در شاخص های بخش فاضلاب ارتقا یابد.
 

دیگر خبرها

  • فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • محسن آرمین: وتوى قطعنامه عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل شرم آور بود/ اسرائیل برای فلسطینی ها حق حیات قائل نیست
  • احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان
  • نجات ۲۱ روستای در معرض خطر رانش سنگ و سیلاب شهرستان کلات در گرو احداث دیوار ساحلی
  • احداث ۲۱۶ مدرسه در مناطق محروم لرستان
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد