Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:55:08 GMT

دست کم ۱۰ درخت در اسلامشهر قطع شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۱۶۴۱

دست کم ۱۰ درخت در اسلامشهر قطع شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی روزهای گذشته تعدادی از درختان بلوار «باغ فیض» اسلامشهر در اقدامی عجیب قلع و قمع شدند.

بر اساس این گزارش و بررسی های انجام شده، تعداد این درختان دست کم ۱۰ عدد بوده است.

تعدادی از اهالی منطقه و تاکسیرانان نسبت به این اقدام اعتراض کرده اند، اما گزارش ها حاکی است، شهرداری بدون‌ توجیه و توضیحی اقدام به قطع این در ختان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4723443

منبع: مهر

کلیدواژه: قطع درختان شهرداری اسلامشهر اسلامشهر اربعین حسینی ماه محرم قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس شیراز اربعین 98 عاشورا ایلام مراسم عزاداری سانحه تصادف گرگان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد سازی ٢٠ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایلکا ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تبصره دوم ماده ده قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها گفت: با دستور صادره از دادسرای ناحیه ۳۷ ویژه رسیدگی به پروندهای انفال و ثروت‌های عمومی و حوزه قضائی بخش چهاردانگه، ١٢ مورد دستور آزادسازی اراضی کشاورزی شامل سوله و دیوارکشی با حضور پرسنل اراضی مدیریت جهاد کشاورزی، نماینده رئیس حوزه قضائی بخش چهاردانگه، شهرداری چهاردانگه و همراهی فرماندهی پلیس پیشگیری و یگان امداد نیروی انتظامی این شهرستان در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی اسلامشهر ادامه داد: با قلع و قمع این ساخت و ساز ۲۰ هزار متر مربع از اراضی مرغوب کشاورزی چهاردانگه اسلامشهر به چرخه تولید بازگشت.

وی با اشاره به فعالیت سامانه ۱۳۱ برای دریافت گزارش‌های مردمی در راستای حفاظت از اراضی زراعی و باغی اضافه کرد: گزارش‌های مردمی توسط ستاد استانی از طریق سامانه ۱۳۱ اخذ و در سریع‌ترین زمان از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6084715

دیگر خبرها

  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • پیشنهاد شهروند نی ریزی برای جلوگیری از خشکسالی در پی خشک شدن درختان پسته
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • باغداران مبارزه به موقع با آفات درختان مرکبات را جدی بگیرند
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار چیست؟
  • جدال بر سر صنوبرها؛ ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار
  • آزاد سازی ٢٠ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر
  • واکنش شهرداری به قطع درختان بوستان ستارخان
  • پشت پرده شایعه قطع درختان بوستان ستارخان چیست؟ | واکنش شهرداری منطقه به این شایعه