Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم ایران با کسب دومین برد موفق شد به مرحله یک هشتم نهایی کشتی آزاد قهرمانی جهان صعود کند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های دومین روز کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۹، که در نورسلطان پایتخت قزاقستان در حال برگزاری است، یونس امامی نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی برابر الامان دوگدوربیک از قرقیزستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامی پیش از این در دور نخست برابر اریگلنت پریزرنی از آلبانی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری رسید.

 در وزن المپیکی ۷۴ کیلوگرم که ۳۹ کشتی گیر حضور دارند، رضا افضلی در دور نخست برابر خیندری گارزون کابالرو از کوبا به میدان رفت و با ارائه یک نمایش ضعیف با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و با توجه به شکست ۱۰ بر ۶ این کوبایی در دور بعد مقابل بکزاد عبدالرحمانوف ازبک و دارنده ۲ برنز جهان، افضلی وداع زودهنگامی از این رقابت‌ها داشت.

در این وزن جردن باروز چهره شاخص کشتی جهان و دارنده ۵ مدال طلای جهان و المپیک از آمریکا در مبارزه نخست خود برابر نوریکائو چهره نه چندان مطرح کشتی آزاد از بلاروس به میدان رفت و در حالیکه تا ۳۰ ثانیه مانده به پایان ۱۰ بر ۷ عقب بود در نهایت موفق به برتری نزدیک ۱۱ بر ۱۰ شد.

فرانک چامیزو کوبایی نیز در مبارزه نخست به برتری قاطع ۱۰ بر صفر مقابل حریفی سوییسی رسید.

در وزن ۹۲کیلوگرم که یک وزن غیرالمپیکی است نیز ۱۸ آزادکار حضور دارند و علیرضا کریمی پس از استراحت در دور نخست باید برابر برنده مبارزه کشتی گیران چین و مولداوی به روی تشک برود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که یک وزن المپیکی است ۲۸ کشتی گیر حضور دارند، در این وزن یدالله محبی در دور نخست برابر دورجخاند از مغولستان ۶ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد و در یک هشتم برابر گویازدوفسکی دارنده ۲ مدال برنز جهان از آمریکا به روی تشک می‌رود.

همچنین در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری ضمن صعود به رده بندی موفق به کسب سهمیه المپیک شد اما امیز محمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم از دور رقابت ها حذف شد.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسابقات کشتی قهرمانی جهان2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال کویت در نخستین خود در جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا به میزبانی تایلند امروز پنجشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف بحرین رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد این تیم عبور کند.

در این دیدار که از گروه D برگزار شد بحرین ابتدا با یک گل از حریف خود پیش افتاد اما کویت در اواخر بازی موفق شد با به ثمر رساندن ۲ گل به برتری برسد.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه ۳ بر یک افغانستان را شکست دهد.

امروز ۲ دیدار هم از گروه C برگزار شد و ژاپن در عین ناباوری با نتیجه ۳ بر ۲ از قرقیزستان باخت و تاجیکستان با نتیجه ۲ بر صفر کره جنوبی را مغلوب کرد.

روز گذشته هم ۴ دیدار از گروه‌های A و B برگزار شده بود که در گروه A تیم فوتسال تایلند به مصاف چین رفته بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید و همچنین تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

از گروه B تیم ملی فوتسال عراق در نخستین دیدار خود به مصاف عربستان رفت و موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر یک به برتری برسد. همچنین تیم‌های ازبکستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.

کد خبر 6082104

دیگر خبرها

  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • راهیابی امیررضا ده‌بزرگی به نیمه‌نهایی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ راهیابی اسماعیلی، رستمی، گرمسیری و ساروی به نیمه‌نهایی
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ده بزرگی و اسماعیلی به یک چهارم رسیدند
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست جام جهان پهلوان عبدالله موحد