Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:37:40 GMT

لرستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۱۶۶۸

لرستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سید موسی خادمی در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه‎های زیرساختی تخریب شده در سیل استان، اظهار کرد: علی‎رغم اینکه سیل خسارات بسیاری را به استان وارد کرد، اما حرکت جهادگرانه دستگاه‎های اجرایی، تمامی ملت ایران، مسئولین کشور، نیرو‌های جهادی، ارتش، سپاه و بسیج واقعا ستودنی و بی‎سابقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در آن روز‌ها بیش از ۱۶۰۰ روستا به نوعی دچار یکی یا ترکیبی از خدمات قطع شده بودند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در ۱۱ شهر دچار مشکل شده بودیم و در کمتر از دو هفته ارتباطات و آب و برق وصل شد و این یک کار بزرگ بود، البته همه کشور کمک کرد و خیلی از استان‎های معین به کمک ما آمدند.

خادمی ادامه داد: در استان‎های دیگر یک سیل تنظیم شده رخ داد، اما کوبندگی که در سیل وجود داشت و غافلگیری و خسارتی که در سیل به وجود آمد در لرستان بود.

وی عنوان کرد: هرچند می‎گویند سیستم اداری دچار جمود و تنبلی است، اما انصافا در سه ماهه اول سال ۹۸ چنین چیزی در لرستان نبود و با تحرک کامل وارد شدند.

استاندار لرستان بیان کرد: اولویت اول دولت تامین خسارات مردم بود که خیلی خوب انجام شد و در حوزه مسکن روستایی کار خیلی خوبی شده است.

خادمی با اشاره به پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مسکن، افزود: حدود ۱۶۰ میلیارد تومان نیز بلاعوض پرداخت و میزان ۷ هزار پک لوازم خانگی نیز بین خسارت دیدگان از سیل توزیع شد.

وی یادآور شد: استان لرستان اکنون به کارگاه عمرانی تبدیل شده و نقطه خسارت دیده‎ای در آن وجود ندارد که طرحی در آن در حال انجام نباشد.

استاندار لرستان اظهار کرد: ۶۰۰ میلیارد اعتبارات عمرانی در مسکن، ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض، ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی سیل و ۲۰۰ میلیارد تومان در زیرساخت‎ها در بنیاد مسکن باعث شده که استان شاهد اجرای پروژه‎ها در تمام نقاط باشیم.

انتهای پیام/د

تبدیل شدن لرستان به یک کارگاه عمرانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مسئولان از طرح های عمرانی مارگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • مهلت تبدیل مجوز‌های قدیمی به مجوز‌های جدید تا ۲۶ اردیبهشت
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • اجرای ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری
  • ۲۶ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا۲۶ اردیبهشت
  • بازدید مسئولان از طرح های عمرانی مارگون