Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@05:41:03 GMT

اجرای ۱۷ طرح آب و فاضلاب روستایی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۱۷۱۱

اجرای ۱۷ طرح آب و فاضلاب روستایی در لرستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  علیرضا کاکاوند در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه‎های زیرساختی تخریب شده در سیل لرستان، اظهار کرد: ۲ هزار و ۸۹۶ روستا در لرستان وجود دارد که ۹۷ درصد از جمعیت این روستا‌ها از آب شرب بهداشتی برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: در سیل اخیر که شامل ۲ مرحله بود ۹۶۴ روستا و ۴۰ درصد جمعیت روستایی استان از نظر آب شرب دچار مشکل شدند که در فاصله زمانی کمتر از دو هفته کل روستا‌ها به صورت موقت رفع مشکل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان خاطرنشان کرد: خسارت وارد شده ۲۶۲ میلیارد بود و اعتبار تخصیص یافته برای جبران خسارت وارد شده به حوزه آب روستایی ۲۰ میلیارد است، یعنی ۸ درصد مبلغ خسارت که خیلی ناچیز است.

کاکاوند اضافه کرد: کل رقمی که به آب و فاضلاب روستایی کشور داده شده ۹۰ میلیارد تومان بود که یک چهارم آن را به لرستان داده‎اند.

وی بیان کرد: ۱۷ پروژه جدید در استان آغاز می‎شود که ۶۰ میلیارد از محل‎های مختلف استانی و ملی و سیل برای این پروژه‎ها تامین اعتبار شده که دو هفته آینده اولین افتتاح را خواهیم داشت.

انتهای پیام/د

۱۷ طرح آب و فاضلاب روستایی در استان اجرا می‎شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ابوالحسینی در ارتباط با خبر ۲۰ گفت: وضعیت مدیریت رواناب‌ها مطلوب ارزیابی می‌شود و خوشبختانه روانابی وارد استان نشد وتن‌ها آبگرفتگی‌های داخل شهر مربوط به بارش‌ها در همان نقاط بود و در حوزه راه‌های استان نیز وضعیت مطلوبی داریم. 
وی ادامه داد: اکنون عمده محور‌های استان یزد باز هستند، ولی محور‌های یزد به دربید، یزد –خضرآباد، مروست به هرات واسفندآباد – صفاشهر، مسدود هستند که دهیاران در حال تلاش برای بازگشایی محور‌ها هستند. 
معاون امور عمرانی استانداراضافه کرد: در زمینه آبگرفتگی معابر و برخی منازل که دستگاه‌های خدمات رسان در حال تلاش هستند و پس زدگی فاضلاب که ۱۹ مورد بوده که توسط آب و فاضلاب در حال رسیدگی است و مواردی مانند آب گرفتگی بافت تاریخی یا خانه‌های بافت تاریخی توسط شهرداری بافت تاریخی یا میراث فرهنگی در حال رسیدگی هستند. 
ابوالحسینی گفت: انشالل در ۲۴ ساعت آینده شرایط به شرایط طبیعی برگردد و لی ۹۰ درصد شرایط طبیعی است و طبق قانون مدیریت بحران، پس از پایان بحران میزان خسارت برآورد می‌شود و در ۲۴ ساعت آینده میزان خسارات برآورده می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد