Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رور جمعه خبرنگار ایرنا، هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور فردا برگزار می شود که طی آن ، سپیدرود رشت در دیداری خانگی برابر آلومینیوم اراک قرار می گیرد، ملوان بندرانزلی در کرمان به مصاف مس می رود و داماش نیز در کرج رو در روی گل ریحان البرز قرار خواهد گرفت.

بر این اساس و طبق این رقابت ها، تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیداری خانگی و با حضور طرفداران خود، رو در روی تیم فوتبال آلومینیوم اراک قرار می گیرد که این تیم نیز تاکنون توانسته نتایج خوبی را در لیگ دسته اول کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم آلومینیوم هم اینک با یک امتیاز اختلاف نسبت به سپیدرود ، یک پله بالاتر از این تیم در جدول رده بندی قرار دارد و به طور حتم برای کسب امتیاز در این دیدار پا به میدان خواهد گذاشت تا همچنان بالاتر از تیم سرخپوشان رشتی در جدول قرارگیرد.

البته کسب نتیجه مساوی نیز برای تیم آلومینیوم اراک نمی تواند بد باشد چون با نتیجه مساوی نیز همچنان  بالاتر از سپیدرود در جدول رده بندی قرار خواهد گرفت و از طرف دیگر تیم اراکی در یک بازی خارج از خانه به میدان می رود.

اما تیم فوتبال سپیدرود رشت که سه پیروزی متوالی را کسب کرده به طور حتم در این دیدار نیز فقط به پیروزی فکر می کند و با یک ترکیب هجومی رو در روی تیم آلومینیوم اراک قرار خواهد گرفت تا با برتری برابر این تیم، روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

سپیدرودی ها که در هفته های اول و دوم نتوانسته بودند نتایج قابل قبولی را به دست َآورند، در سه هفته اخیر بسیار خوب ظاهر شده و با سه پیروزی متوالی ، ۹ امتیاز از این سه دیدار کسب کردند تا یک روند صعودی را در جدول رده بندی طی کنند و به طور حتم این تیم چشم به سه امتیاز بازی با آلومینیوم نیز دوخته تا با کسب چهارمین پیروزی متوالی، روند صعودی خود را در جدول رده بندی ادامه دهد.

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول، در هفته ششم این مسابقات باید در کرمان رو در روی تیم مس قرار گیرد که به طور حتم ملوانان کار سختی را در کرمان پیش رو خواهند داشت. تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که تاکنون نتایج خوبی را در لیگ دسته اول کسب نکرده و ضعیف ترین نماینده استان تا پایان هفته پنجم قلمداد می شود و همچنین یکی از ضعیف ترین نتایخ خود را تاکنون در لیگ دسته اول کسب کرده،  برای فرار از این بحران مقابل تیم مس کرمان به پیروزی نیاز دارد.

ملوانان هم اینک با کادر جدید مالکیتی و همچنین کادر فنی جدید امیدوارند که در ادامه رقابت های لیگ دسته اول نتایج خوبی را کسب و همچنان یکی از تیم های باصلابت این لیگ باشند چون هنوز فقط پنج هفته از بازی ها سپری شده و تا پایان رقابت های لیگ دسته اول راه طولانی در پیش است و ملوان می تواند دوباره به نقطه اوج برگردد و حتی مدعی صعود به لیگ برتر نیز باشد.

اما تیم مس کرمان نیز که تاکنون نتوانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند و فقط با پنج امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارد، به طور حتم در دیدار خانگی خود و برابر تیم ملوان فقط به پیروزی و کسب سه امتیاز فکر می کند.

تیم فوتبال مس کرمان که سابقه حضور در رقابت های لیگ برتر را همانند ملوان در کارنامه دارد، به طور حتم در این دیدار خانگی برای شکست ملوانان گام به میدان خواهند گذاشت تا با کسب سه امتیاز خانگی این بازی، در جدول رده بندی نیز صعود داشته باشد.

تیم فوتبال داماش دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور نیز در هفته ششم این مسابقات در دیداری خارج از خانه باید در کرج به مصاف تیم فوتبال گل ریحان البرز برود که به طور حتم این تیم نیز بازی سخت و دشواری را در کرج پیش رو خواهد داشت.

داماشی ها که لیگ دسته اول را خوب شروع کرده بودند، هفته گذشته و در یک دیدار خانگی مقابل حریف خود به نتیجه مساوی دست یافتند تا روند رو به رشد آنان نیز متوقف شود و در این هفته نیز باید در دیداری خارج از خانه رو در روی حریف خود قرار گیرند که به طور حتم پیروزی در این بازی برای داماشی ها تا حدی سخت اما غیرممکن نیست.

تیم فوتبال داماش گیلان هم اینک در جدول رده بندی با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم گل ریحان البرز، یک پله بالاتر ا  قرار دارد و برای اینکه همچنان از این تیم بالاتر قرار داشته باشد حداقل باید در این بازی خارج از خانه یک مساوی کسب کند.

اما تیم گل ریحان البرز نیز در دیداری خانگی رو در روی داماش قرار می گیرد و این تیم نیز برای پیروزی و کسب هر سه امتیاز به میدان خواهد رفت تا با پیروزی برابر داماش، بالاتر از این تیم در جدول رده بندی قرار گیرد که این امر به طور حتم کار را برای داماش سخت خواهد کرد. 

اما داماشی ها پیروزی در بازی های خارج از خانه را به خوبی تجربه کرده اند و این تیم می تواند حتی در بازی سخت و خارج از خانه پیروز شود اما برای برتری و کسب هر سه امتیاز بازی برابر گل ریحان البرز کار بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت ولی کسب نتیجه مساوی نیز در این بازی خارج از خانه برای داماشی ها می تواند راضی کننده باشد.

به هرحال باید منتظر ماند و مشاهده کرد که نمایندگان فوتبال گیلان در هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول در سه دیدار سخت و مشکل چه نتایجی کسب خواهند کرد، در هفته ای که فقط سپیدرود میزبان است و تیم های ملوان و داماش باید خارج از خانه به میدان بروند.

تا پایان هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، سپیدرود رشت با ۱۰ امتیاز در مکان ششم ، داماش با کسب ۹ امتیاز در مکان هشتم و ملوان بندرانزلی با کسب دو امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و داماشیان رشت برگزار شد و سیامک کوهنورد، مربی تیم پارس جنوبی جم به دلیل رفتار غیرورزشی باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   تیم داماشیان رشت به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   تیم پارس جنوبی جم به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری به جریمه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی محکوم شد.   دیدار تیم‌های سایپا و خیبر خرم آباد برگزار شد و از سوی علیرضا قدیری، مربی تیم سایپا تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقام غیررسمی رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.   تیم خیبر خرم آباد به دلیل تخلف تماشاگرانش، پرتاب اشیا و سوء رفتار تیمی و نقض اصول کلی رفتار باید ۷۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.   تیم سایپا به دلیل سوءرفتار تیم باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   مرتضی عبدی، مالک منتسب به تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه به ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.   مهدی رسولی، منتسب به تیم سایپا به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.   امین نظری، سرپرست تیم خیبر خرم آباد به دلیل نقض اصول کلی مقررات و حضور در کنفراس خبری باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   مجتبی سراسیابی، سرمربی تیم سایپا به خاطر بدرفتاری و رفتار غیرورزشی نسبت به مقامات رسمی که منجر به صدور قرار دستور موقت شد به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق است و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.   مجید قشقایی، بازیکن تیم سایپا به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی که منجر به صدور قرار دستور موقت شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم به مدت ۶ ماه تعلیق شد و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.   جهانگیر عسکری، مربی تیم خیبرخرم آباد به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی که منجر به صدور قرار دستور موقت شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و به ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.   محسن اسکینی، مربی تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام غیر رسمی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم به مدت ۶ ماه تعلیق شد و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.   با صدور این رای از قرار دستور موقت به شماره ۳۰۴۰ نسبت به مجتبی سرآسیابی سرمربی، مجید قشقایی بازیکن تیم سایپا و جهانگیر عسکری مربی تیم خیبر خرم آباد رفع اثر می‌شود.

دیگر خبرها

  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور