Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد قانون حجاب اجباری ساخته شده است که در آن بازخورد جالب و قابل تأملی را از سوی دختران با پوشش نامتعارف نشان می‌دهد.

در این فیلم فردی در سطح شهر به دخترانی مانتویی کلاه کاسکتی را داده و از آنها می‌خواهد که آن را بر روی سر خود قرار بدهند و راجع به آن نظر بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرکدام از آنها اشاره می‌کنند که با وجود گرم بودن و سنگینی آن بر روی سر خود، احساس امن بودن داشته و درصورت استفاده از آن، کسی ضرر نمی‌کند. آنها همچنین در نظرات خود گفتند که برخی رفتارها بر روی سلامت کل جامعه اثرگذار بوده و لازم است برای آن قانونی اجباری وضع شود.

بیشتر بخوانید: دوربین مخفی/ چند می‌گیری بی‌حجاب بشی؟ +فیلم

در ادامه فیلم، فرد پرسشگر می‌‌گوید: "چطور پوشش افراد شخصی است و نباید قانون داشته باشد؟"

در ادامه ویدئو کامل از صحبت‌های این افراد را درباره کمپین #نه_به_قانون_اجباری مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شنیدنی ها دیدنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم عفاف و حجاب در طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام جزایی در حاشیه جلسه تعامل دستگاه قضا و پلیس با تأکید بر اینکه آحاد مردم استان مرکزی خود را ملزم به رعایت حجاب و پوشش اسلامی می‌دانند گفت: نوع نگاه در این طرح تکریم و ارشادی است و افراد بد پوشش نیز به تذکرات پلیس توجه کرده و پوشش خود را اصلاح کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه اجرای این طرح موجب رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس شده تصریح کرد: با افراد خاطی که بخواهند هنجارشکنی کنند برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به وظایف دستگاه قضایی در حوزه عفاف و حجاب گفت: انسجام و تعاملات دستگاه قضایی و پلیس بازتاب رضایت و امنیت پایدار را به دنبال دارد.

حجت الاسلام جزایی با اشاره به اینکه مهمترین هدف پلیس و دستگاه قضایی جلب رضایت عمومی و ایجاد امنیت پایدار در جامعه است گفت: گسترش تعاملات بین دو دستگاه باعث سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی و کاهش جرم در سطح استان شده است.

او ادامه داد: امروز پلیس با تمام توان در راه تحقق نظم امنیت پایدار قدم برمی‌دارد.

دیگر خبرها

  • نگاهی به نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • چه شد که ون‌ها برگشتند؟
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی» به تصویب اولیه رسید
  • تصویب سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی
  • تکریم عفاف و حجاب در طرح نور
  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی
  • (تصاویر) اهدای شاخه گل به بانوان کم‌حجاب در باغ عفیف آباد شیراز