Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@08:14:32 GMT

خبر درگذشت آلن دلون صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۱۸۰۷

خبر درگذشت آلن دلون صحت دارد؟

خبرگزاری مهر: آلن دلون بازیگر سرشناس سینمای فرانسه و جهان در حال پشت سر گذاشتن عوارض ناشی از سکته مغزی است و به‌رغم انتشار برخی شایعه‌ها درباره درگذشتش هنوز این خبر به‌صورت رسمی تأیید نشده است.

به گزارش پابلیک فرانسه، آخرین خبرها درباره آلن دلون اسطوره سینمای فرانسه که چندی پیش دچار سکته مغزی شد و بعد برای بهبود عوارض آن در سوییس بستری شد، مربوط به تصویری از دختر وی در اینستاگرام است که تصویری غمگین از خودش را در اینستاگرام به همراه چند بیت از شعر «سول» از یک گروه آمریکایی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از طرفداران آلن دلون از این تصویر، این طور برداشت کرده‌اند که شاید حال اسطوره سینما خوب نباشد و دختر وی آنوشکا دارد به صورت غیرمستقیم این خبر را منتقل می‌کند.

با این حال از آن روز یعنی ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) تاکنون هیچ خبر رسمی جدیدی از حال این بازیگر سرشناس در سایت‌های فرانسوی زبان منتشر نشده است.

اوایل تابستان امسال آلن دلون دچار سکته مغزی شد و ۳ هفته در بخش‌مراقبت‌های ویژه در بیمارستانی در پاریس بستری بود و بعد به سوییس منتقل شد.

رسانه‌های فرانسوی نوشتند این اولین باری نیست که آنوشکا دلون یک پیام اسرارآمیز منتشر می‌کند که سوال‌های زیادی برمی‌انگیزاند.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: آلن دلون سکته مغزی درگذشت بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز شدن پنجره‌ای نو در شناسایی ضایعات مغزی

جام جم آنلاین اصفهان؛ علیرضا فرید معیر اعلام کرد: این درمانگاه به‌منظور ارتقای کمی و کیفی درمان ضایعات مغزی با همکاری گروه‌های نور و پرتوشناسی، نور و پاتولوژی، نوروایمیجینگ، نوروسایکولوژی و نوروآنکولوژی راه‌اندازی گردید .
این متخصص جراحی مغز و اعصاب ادامه داد: در حال حاضر در هر جلسه تعداد ۵ تا ۶ بیمار مورد بررسی قرار گرفته و مراحل تشخیص و درمان ایشان موردبحث قرار می‌گیرد و در پایان ضمن جمع‌بندی نظرات گروه، نکات لازم برای درمان این بیماران، به تصویب اعضای گروه می‌رسد.
فرید معیر هدف از راه‌اندازی درمانگاه تومور بورد را پوشش تمامی گروه‌های تخصصی و بهره‌گیری از دانش آنان عنوان کرد (گروه‌هایی که در دایره علوم اعصاب از علوم پایه تا بالین فعالیت دارند) که در نهایت باعث باز شدن افق‌های جدید در درمان بیماران نیازمند به جراحی مغز و اعصاب می‌شود.
گفتنی است رهیابی عصبی ( نرونویگیشن )مجموعه‌ای از تکنولوژی‌ها به کمک کامپیوتر است که توسط جراحان مغز و اعصاب برای هدایت یا رهیابی در محدوده‌ی جمجمه یا ستون مهره‌ها در حین جراحی استفاده می‌شود و یا توسط روانپزشکان برای هدف‌گذاری دقیق تحریک مغناطیسی فراجمجمه‌ای استفاده می شود. 
در حوزه جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات، جراحی با نورنویگیشن اشاره به مجموعه ای از تکنیک های بسیار پیشرفته جراحی مغز و اعصاب دارد که در طی آنها جراحان مغز و اعصاب با سیستم های پیشرفته کامپیوتری فرآیند جراحی را کنترل می کنند تا بتوانند به طور کاملاً دقیق به محل ضایعه مغزی و یا نخاعی برسند
در جراحی با نرونویگیشن هم محل دقیق ضایعه درون ساختارهای دستگاه اعصاب مرکزی (مغز و یا نخاع)  باکمک تکنیک های تصویربرداری دیجیتال مانند سی تی اسکن و ام آر آی مشخص می شود، و هم ایمن ترین شیوه و بهترین مسیر برای جراحی اعصاب تعیین می گردد .
لازم به ذکر است دستگاه فوق توسط مدیریت درمان به ارزش حدود هشتاد و دو نیم میلیارد ریال در سال 1402 خریداری و در بیمارستان دکتر شریعتی مستقر گردید.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • بانو غمخواری ناجی پنج زندگی شد
  • اهدای خون احتمال سکته قلبی را کاهش می‌دهد
  • باز شدن پنجره‌ای نو در شناسایی ضایعات مغزی
  • تغییرات آب و هوایی باعث افزایش مرگ و میر ناشی از سکته مغزی می‌شود
  • شوک در سری آ؛ همبازی سردار آزمون سکته کرد + عکس
  • حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد!
  • حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد
  • تغییرات اقلیمی ممکن است باعث افزایش مرگ های سکته ای شود
  • تغییرات اقلیمی ممکن است باعث افزایش مرگ و میر ناشی از سکته شود
  • هوادار تراکتور بعد از شکست سنگین سکته کرد و درگذشت + عکس