Web Analytics Made Easy - Statcounter

پانزدهمین دوره این مسابقات تا ۳۱ شهریور ماه جاری با همکاری فدراسیون و هیات کاراته آذربایجان‌غربی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان (مردان) و نیز دومین مرحله مسابقات لیگ کاراته پسران فقط در رده سنی نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است.
این مسابقات در ۲ بخش کومیته و کاتا برگزار می‌شود که در بخش کومیته نوجوانان ورزشکاران اوزان ۴۷، ۵۲، ۵۷، ۶۳، ۷۰ و به‌اضافه ۷۰ کیلوگرم حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش کومیته جوانان کاراته کاهای اوزان ۵۵، ۶۱، ۶۸، ۷۶ و به اضافه ۷۶ کیلوگرم و در بخش بزرگسالان نیز ورزشکاران در وزن های ۶۰، ۶۷، ۷۵، ۸۴ و به اضافه ۸۴ کیلوگرم به مصاف هم می‌روند.

مسابقات کاتا به صورت امتیازی برگزار می‌شود و شرکت در مسابقات آزاد است و هیچ محدودیتی ندارد.
براساس برنامه ریزی انجام شده امروز جمعه پیکارهای رده سنی نوجوانان، روز شنبه مسابقات رده سنی جوانان و در روز پایانی پیکارهای رده سنی بزرگسالان انجام می شود.
در رده سنی بزرگسالان  نفر اول ۱۰۰۰ یورو، نفر دوم ۵۰۰ یورو و نفر سوم ۲۰۰ یورو جایزه کسب می کنند.

در رده نوجوانان و جوانان برای نفر اول ۲۰۰ یورو، نفر دوم ۱۰۰ یورو و نفر سوم ۵۰ یورو تعلق می‌گیرد.

این مسابقات با حضور ۷۰۰ ورزشکار و همراه از ۱۱ کشور جهان در سه بخش نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها ۲۰۰ ورزشکار خارجی از کشورهای ترکیه، ارمنستان، گرجستان، قزاقستان، ازبکستان، آذربایجان، عراق، افغانستان، هند و نخجوان به همراه ایران و ۲ تیم از آذربایجان‌غربی به رقابت خواهند پرداخت ضمن اینکه ۳۵ داور از ۲۰ کشور از جمله ۱۵ داور المپیکی نیز مسابقات را قضاوت می کنند.

کاسیس کونستانتینوس «Kassis Constantinos» رئیس کمیته فنی، خاویر اسکالانته «Javier Escalante» رئیس کمیته داوران و رولند «Roland» رییس اسپورت‌دیتا فدراسیون جهانی از مهمانان ویژه پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام وحدت و دوستی ارومیه هستند.

۱۲ عضو شورای داوران فدراسیون جهانی و ۱۵ داور ممتاز جهانی نیز در این رقابت‌ها قضاوت می‌کنند.

همچنین سمینار داوری با حضور مدرسان جهانی نیز در حاشیه این مسابقات برگزار و «خاویر اسکالانته»، رئیس شورای داوران فدراسیون جهانی به عنوان مدرس در دوره تئوری کاتا و کومیته حاضر خواهد شد.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون کاراته ورزشی رزمی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داوران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشوری  کوراش


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،  تیم کوراش استان در دو بخش بانوان و آقایان به چهارمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان کوراش کشور، بزرگداشت شهید مدافع امنیت احسان بابایی و انتخابی تیم ملی بزرگسالان اعزام می‌شود.
فاطمه اسلامی به عنوان مسئول برگزاری مسابقات بانوان و علی اکبر علیدوستی شهرکی به عنوان داور در بخش آقایان، از استان چهارمحال و بختیاری در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
چهارمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان کوراش کشور به میزبانی  استان سیستان و بلوچستان و در سالن شهید فهمیده زاهدان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان بزرگترین رویداد کاراته کشور است/ نمره عالی میزبانی
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • آغاز دومین روز مسابقات کشتی جهانی در مازندران
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی جام «عبدالله موحد» در بابلسر
  • قضاوت داوران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشوری  کوراش
  • آغاز رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در همدان
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام «عبدالله موحد»
  • آغاز رقابت‌های بین المللی کشتی جام موحد از امروز در بابلسر
  • تیم‌های قهرمان فوتسال در میبد جام رمضان را بالای سر بردند