Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@18:27:37 GMT

رشد ۳ درصدی جمعیت دانش آموزی استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۱۸۸۲

رشد ۳ درصدی جمعیت دانش آموزی استان زنجان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در سال‌جاری جمعیت دانش‌آموزی استان ۳ درصد رشد داشته است، گفت: امسال ۱۹۹ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز سال تحصیل را آغاز می‌کنند.
رفیعی با بیان اینکه امسال ۱۳ مدرسه از نوسازی تحویل گرفته خواهد شد گفت: مدرسه خشت و گلی نخواهیم داشت و به همت اداره نوسازی مدارس این مدارس از چرخه خارج شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه همه کتب مقطع ابتدایی تحویل مدارس داده شده است،گفت: دوره متوسطه اول کتب خود را از بازار تامین می‌کنند و کتب در اختیار کتابفروشی قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد: کتب دوره دوم متوسطه در اختیار مدارس قرار گرفته است.   انتهای پیام/ن     ۱۹۹ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز زنجانی سال تحصیل را آغاز می‌کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح استخر دانش آموزی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این پروژه با زیربنای هزار و  ۸۹۶ متر مربع و با اعتبار ۲۲۴ هزار و ۶۱۸ میلیون ریال به بهره برداری رسید
ساختمان آموزشی،  اتاق مدیریت ،  اتاق ناجیان ، سالن انتظار ، رختکن ، انبار ، اتاق کمک‌های اولیه ، کلاس آموزشی، استخر بزرگسالان و کودکان ، سرویس بهداشتی ، سونای خشک و بخار ، موتورخانه  ، اتاق برق ، آبدارخانه ، بوفه و اتاق هواساز از امکانات این استخر است.

 

دیگر خبرها

  • افتتاح استخر دانش آموزی در سمنان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد