Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، مجلس شورای اسلامی قرار بود در هفته آینده، طبق روال همیشگی در روزهای یکشنبه،دوشنبه و سه‌شنبه(31 شهریور، اول و دوم مهر) جلسه علنی داشته باشد، اما با توجه به تقارن هفته آینده با سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مراسم بازگشایی مدارس، تغییراتی در برگزاری جلسات علنی پارلمان در هفته آینده صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، طبق اعلام هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، مجلس در هفته آینده، به دلیل حضور نمایندگان در مراسم رژه نیروهای مسلح و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فقط در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه(دوم و سوم مهر) جلسه علنی دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی هفته دفاع مقدس جلسات علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ برای بررسی جداول تفصیلی، گفت: در این جلسه جداول تفصیلی لایحه بودجه ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت و چند مورد از مغایرت‌های لایحه با قانون مصوب مجلس در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌هایی در کمیسیون تلفیق بودجه، گفت: ۱۲ کمیته در کمیسیون تلفیق برای بررسی نیازهای بودجه دستگاه‌های دولتی تشکیل شد. این کمیته‌ها با محوریت هیأت رئیسه تلفیق، نماینده سازمان برنامه و بودجه و اعضای کمیسیون‌های تخصصی به بررسی جداول، اشکالات و اصلاحات موجود در آن می‌پردازند. بعد از آن گزارش کمیته‌ها به کمیسیون ارائه شده تا کمیسیون گزارش نهایی برای بررسی به صحن مجلس را تهیه کند.

حاجی‌بابایی درباره زمان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در صحن مجلس، گفت: تلاش کمیسیون تلفیق بر این است که تا پایان هفته آینده گزارش مصوبات خود در بخش دوم لایحه بودجه را ارائه کند تا در دستور صحن قرار گیرد.

کد خبر 6081072 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • برگزاری ۱۷۰۰ دادگاه برخط در خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲
  • عکس/ حواشی صحن علنی مجلس سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • حواشی جلسه علنی مجلس- ۲۷ فروردین ۱۴۰۳