Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:54:01 GMT

هاله جادویی زیدان، کمرنگ‌تر از همیشه

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۱۹۴۱

هاله جادویی زیدان، کمرنگ‌تر از همیشه

زین‌الدین زیدان، شش ماه بعد از بدست گرفتن دوباره سکان هدایت رئال مادرید به نظر می‌رسد با وضعیت بغرنجی مواجه شده و صندلی‌اش در خطر قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی که مدیران رئال مادرید بعد از مدتی آزمون و خطا با مربی‌های دیگر و ناکام شدن در این تجربه‌ها دوباره به سراغش رفته و از او خواستند به مادرید برگشته و سکان کشتی طوفان‌زده رئال را به دست بگیرد، حالا این کشتی را در آبهایی طوفان‌زده به پیش می‌راند و صندلی مربی‌گری‌اش بیش از هر زمان دیگری در معرض تهدید قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سفیدپوشان رئال در اولین بازی‌های خود در فصل جدید لالیگا مشکل داشتند ولی امیدوار بودند به لطف کاربلدی زیدان در چمپیونزلیگ، کسی که سابقه سه بار فتح این رقابتها را دارد، بتوانند با درخشش در لیگ قهرمانان به روال درست برگشته و روزهای بد اول فصل را فراموش کنند.

 

 

اما پاری سن ژرمن در پاریس همه این رویاها را نقش بر آب کرد و مادرید را 3-0 در هم کوبید. حالا به نظر می‌رسد هاله جادویی‌ موفقیت همیشگی زیدان در لیگ قهرمانان کمرنگ‌تر از همیشه شده است.

 

زیدان پیش از شروع فصل به دلیل رابطه نزدیک و وفاداری‌اش به فلورنتینو پرز پذیرفت که به رئال برگردد ولی دوران پیش‌فصل برای او و تیمش خوب پیش نرفت. رئالی‌ها با وجود 303 میلیون یورو سرمایه‌گذاری در فصل تابستان، تیم نامتعادلی به نظر می‌رسید و شکست 3-1 مقابل بایرن مونیخ و بعد از آن شکست فاجعه‌بار 7-3 مقابل اتلتیکو نشان داد که زیدان کار دشواری در پیش خواهد داشت.

 

همان زمان بود که اولین اختلاف بین هیات مدیره باشگاه و زیدان بوجود آمد. زیدان اصرار داشت که رئال پل پوگبا را از منچستریونایتد خریداری کند. با اینکه رئال برای جذب اریکسن با تاتنهام و دانی فان دی بیک با آژاکس وارد مذاکره شده بود ولی مرغ زیدان یک پا داشت: فقط پل پوگبا. به این ترتیب بود که پنجره نقل و انتقالات بسته شد بدون اینکه رئال برای هافبک‌هایی مثل دنی سبایوس یا مارکوس یورنته جایگزینی جذب کرده باشد.

 

 

در نتیجه زیدان شش هافبک در اختیار داشت که ایسکو و خامس رودریگز هم از جمله آنها بودند. ولی این هافبک‌ها بیشتر روحیه تهاجمی داشتند تا دفاعی. از شش بازیکنی که رئال در تابستان خریده پنج نفر آنها به عنوان گزینه‌های احتیاطی برای آینده در نظر گرفته می‌شوند و تنها ادن هازارد بوده که در این فصل به عنوان بازیکن فیکس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

به نظر می‌رسد زیدان همچنان به گارد قدیمی رئال اعتماد دارد. همان بازیکنانی که با آنها سه بار پیاپی فاتح لیگ قهرمانان شده است. بازیکنانی که در دوران سانتیاگو سولاری کشف شده و مدارج ترقی را در رئال طی کرده بودند مثل مارکوس یورنته و سرخیو رگویون در دوران زیدان باشگاه را ترک کرده‌اند.

 

در حال حاضر تنها مشکل رئال کسب نتایج ضعیف نیست بلکه مصدومیت‌ها هم یکی از بزرگترین مشکلات رئال به حساب می‌آید. رئال زیدان در فصل جدید تا کنون در لالیگا شکست نخورده ولی روز یکشنبه زیدان و شاگردانش در سویا دیداری سخت در پیش خواهند داشت و باید دید آیا روند بدون شکست ماندن رئال و زیدان در این فصل این هفته هم پایدار خواهد ماند یا نه.

 

سانتیاگو سیگوئرو: مارکا

رئال مادرید زیدان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد

آینده دنی سبایوس در رئال مادرید شکل مبهمی به خود گرفته‌است

طرفداری | به گزارش رلوو، با وجود علاقه اتلتیکو مادرید به جذب دنی سبایوس، رئال مادرید تمایلی به فروش این هافبک 27 ساله ندارد و می‌خواهد او را در ترکیب حفظ کند.

هرچند سبایوس از دقایق بازی خود راضی نیست اما رئال مادرید نیز قصد سرمایه‌گذاری روی یک هافبک جدید را ندارد و ترجیح می‌دهد با سبایوس ادامه دهد. البته در یک صورت ممکن است لوس بلانکوس به فروش سبایوس رضایت دهد و آن هم این است که پیشنهاد هنگفتی برای این هافبک اسپانیایی از راه برسد.

گفتنی است دنی سبایوس تا سال ۲۰۲۷ با رئال مادرید قرار دارد و در فصل جاری تنها ۵۰۵ دقیقه برای این تیم به میدان رفته است.

ناامیدی دنی سبایوس از وضعیت خود در رئال مادرید

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید