Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی جایگاه‌های عرضه سوخت و صنایع وابسته از تاریخ 31 شهریورماه تا سوم مهرماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود.
به گزارش شانا، بهمن‌ حسین زاده، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در آستانه برپایی سومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته به اهمیت این صنعت اشاره کرد و گفت: ایران با تولید کنونی روزانه 115 میلیون لیتر بنزین بزرگ‌ترین تولید کننده این فرآورده اهبردی با ظرفیت روبه رشد در میان کشورهای عضو اوپک و منطقه است و سه هزار جایگاه عرضه سوخت در کشور داریم که البته تا حدودی با استانداردهای جهانی فاصله داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نقش برگزاری نمایشگاه های تخصصی در ارائه تازه‌ترین دستاوردهای این حوزه و روزآمد شدن استاندارد جایگاه‌های عرضه سوخت، افزود: روزانه بیش از 100 میلیون لیتر فرآورده از طریق جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح کشور توزیع می‌شود که گردش مالی و میزان اشتغالزایی آن را نمی‌توان نادیده گرفت.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تصریح کرد: استفاده از فناوری‌های نو که به‌طور معمول در نمایشگاه‌ها ارائه می‌شود با تکیه بر توان داخلی می‌تواند به بهبود فناوری‌ها در توزیع سوخت در سراسر کشور کمک کند.
حسین زاده، توسعه فعالیت شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت را برای کاهش هزینه‌هایی همچون زمین و هزینه‌های جانبی بسیار موثر دانست و اظهار امیدواری کرد که با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی مانند جایگاه‌های سوخت، فناوری برتر در خدمت این صنف و سرانجام مصرف کننده قرار گیرد.
سومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته از 31 شهریور تا سوم مهر در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برای ارائه تازه‌ترین دستاوردهای فنی و فناوری این حوزه برپا می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد جایگاه های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت

تین نیوز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به بهره برداری از جایگاه اختصاصی ساحل شهر مریوان گفت: با افتتاح این جایگاه تعداد جایگاه های عرضه فراورده های نفتی منطقه کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جهانبخش نوکانی امروز یکشنبه (۲۶فروردین) در مراسم بهره برداری از جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مریوان اظهار کرد: جایگاه عرضه فرآورده های نفتی ساحل مریوان، یازدهمین جایگاه این ناحیه است که در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و دو مخزن به ظرفیت ذخیره سازی ۹۰ هزار لیتر بنزین احداث شده است.

نوکانی با اشاره به اشتغال زایی ۱۰ نفر در این جایگاه افزود: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دو نازله است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به هزینه ۵۰ میلیارد تومانی برای ساخت این جایگاه، خاطرنشان کرد: این جایگاه بر اساس آخرین استانداردهای زیست محیطی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و تمام مراحل اجرای طرح کهاب را انجام داده است.

نوکانی اضافه کرد: با افتتاح این جایگاه شمار جایگاه های عرضه فراورده های نفتی منطقه کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • آغاز سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی جام موحد در مازندران
  • سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین
  • عرضه بهترین صنایع دستی خراسان جنوبی در نمایشگاه چین
  • ‌بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی کشاورزی در شیراز برگزار می‌شود
  • شمار جایگاه‌های عرضه‌ سوخت مایع در منطقه کرمانشاه به ۱۲۸ باب رسید
  • برگزاری بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در شیراز
  • تعداد جایگاه های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت
  • سومین جشنواره سمنوپزان نوروزگان روستای صح برگزار شد
  • مردم نگران تامین سوخت نباشند