Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر می‌خواهیم تیم ملی خوبی داشته باشیم باید دقت عمل بیشتری به تیم‌های نونهالان و نوجوانان داشته باشیم. تاریخ انتشار: 13:03 - 29 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۱۸۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رئیس فدراسیون ضمن حضور در اردوی تیم فوتبال نوجوانان دقایقی با اعضای تیم به گفت‌وگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تاج در ابتدا ضمن تبریک بابت پیروزی در بازی نخست گفت: از اینکه در کنار شما هستم، بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: توسعه خوب و پایدار از رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان آغاز می‌شود و اگر می‌خواهیم تیم ملی خوبی داشته باشیم باید دقت عمل بیشتری به تیم‌های نونهالان و نوجوانان داشته باشیم، چون شخصیت بازیکنان در این رده‌های شکل می‌گیرد و محصول این تیم‌ها در رده‌های بعدی و امید ادامه دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تمام سعی خود را به کار گرفتیم تا بهترین شرایط را با توجه به امکانات موجود برای همه تیم‌ها رقم بزنیم. در مجموعه پک همه مربیان ملی در کنار هم مشغول به کار هستند و از شرایط یکسانی در همه رده‌ها برخوردارند.

وی در ادامه گفت: از اینکه در بازی نخست موفق عمل کردید، خوشحالیم و این روند باید حفظ شود. البته که اگر ببرید و اگر هم خدای نکرده در میدانی ببازید در هر دو صورت تیم نوجوانان ایران هستید پس باید مقامت و پایداری در همه بازی‌ها حضور داشته باشید.

رئیس فدراسیون خطاب به بازیکنان تصریح کرد: یک کشور ۸۰ میلیونی هستیم که با گزینش‌های متعدد انجام شده شما انتخاب شدید و تیم نوجوانان را تشکیل دادید. این فرصت خوبی برای شما است که رشد کنید و خودتان را مرحله به مرحله تا تیم بزرگسالان برسانید. البته که آن روز دیر نیست و از همین جا شروع می‌شود و از همین تورنمنت مسیر حرفه‌ای رسمی شما آغاز شده است.

تاج افزود: شما با نام ایران در زمین مسابقه حاضر می‌شوید، ایرانی که بهترین تیم آسیا در هشت سال اخیر بوده است، که نشان از پایداری موفقیت ما است و تنها یک موفقیت مقطعی نبوده است.

تاج با اشاره به کادرفنی تیم فوتبال نوجوانان خاطرنشان کرد: در حال حاضر از یکی از با دانش‌ترین مربیان کشور بهره می‌برید. مدارکی که سرمربی شما دارد از نظر علمی کمتر نمونه‌ای در کشور داریم. عبدی همه چیز را باهم دارد، هم اخلاق و دانش. مهدوی و سایر همکارانش هم از برترین‌ها هستند و مجموعه کادرفنی خوبی را تشکیل داده اند.

وی در پایان برای تیم فوتبال نوجوانان در بازی امروز مقابل فلسطین آرزوی موفقیت کرد.

در این نشست زمان آبادی -مشاور فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون نیز دقایقی به سخنرانی پرداخت و لزوم به تصویر کشیدن اخلاقیات در زمین مسابقه را به بازیکنان تاکید کرد.

همچنین صوفی شهردار و رئیس هیئت فوتبال همدان با تمجید از حضور رئیس فدراسیون فوتبال در محل برگزاری مسابقات، از همگرایی ایجاد شده در فوتبال از سوی رئیس فدراسیون قدردانی کرد.

در انتهای این نشست حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ضمن تقدیر از رئیس فدراسیون به دلیل حضور در اردوی این تیم علیرغم حجم کاری و مشغله وی، تاکید کرد که در تلاشیم تا ضمن کسب نتایج قابل قبول در همه تورنمنت‌های پیش‌رو، بازیکنان خوبی را برای آینده فوتبال کشور آماده و در همه جهات رشد دهیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان تیم نوجوانان فدراسیون فوتبال تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و 6 ماه زندان

به گزارش همشهری آنلاین شادی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی برای او تاوان زیادی به دنبال داشت.

به نقل از رادیو کوبی اسپانیا، دادستانی کل برای لوئیس روبیالس به دلیل بوسیدن اجباری و بدون توافق جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا ۲ سال و ۶ ماه زندان درخواست کرده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا باید ۶۰ هزار یورو هم به این بازیکن غرامت بدهد.

پیش از این هم فیفا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را ۳ سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود

کد خبر 840963 برچسب‌ها لالیگا اسپانیا ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی!
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و ۶ ماه زندان
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و 6 ماه زندان
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی
  • کشور داری، برنامه و حواس جمع می خواهد
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • حبس ابد و مصادره اموال رئیس پیشین فدراسیون فوتبال چین!