Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم شهرستان‌ها توسط سپاه خبر داد و گفت: در طول هفته دفاع مقدس اکیپ‌های سیار پزشکی به مناطق محروم استان اعزام می‌شود. ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار محمدحسین رجبی، در گفت‌وگو با خبرنگاران برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کردستان را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: در طول این هفته 40 عنوان برنامه مختلف با 800 ویژه‌برنامه متنوع پیش‌بینی شده که متناسب با نامگذاری ایام هفته در سطح استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه استان کردستان: 800 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در کردستان اجرا می‌شودتشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کردستان از دریچه دوربین تسنیم + فیلمروایت فرمانده سپاه کردستان از بازگشت مردم به 2 روستای بیجار+فیلم

سردار رجبی از ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم شهرستان‌ها توسط سپاه خبر داد و گفت: در طول هفته دفاع مقدس اکیپ‌های سیار پزشکی نیز به مناطق محروم کردستان اعزام می‌شود.

در ادامه گزارش ویدئویی خبرنگاران تسنیم از تشریح برنامه‌های کامل هفته دفاع مقدس در استان را از زبان فرمانده بیت‌المقدس کردستان ببینید:

انتهای پیام/ ت

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۸۳ هزار نفر در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دکتر سلیمی افزود: ازآغاز اجرای طرح نوروزی تا کنون، ۸۳ هزار و ۸۵۲ نفر به مراکز درمانی در استان همدان مراجعه کرده اند که ۴ هزار و ۶۸ نفر بستری شده اند.

او تصریح کرد: همچنین نزدیک به دو هزار عمل جراحی از ابتدای طرح نوروزی تا ۸ فروردین در بیمارستان‌های این استان انجام شده است.

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ مصدوم حوادث ترافیکی در کردستان خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۸۳ هزار نفر در همدان
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد
  • صلابت قوای مسلح در مأموریت دفاع از کشور
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس