Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@16:00:51 GMT

تعلیق اکانت توئیتری قحطانی یک سال پس از قتل خاشقچی

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۲۲۹۱

تعلیق اکانت توئیتری قحطانی یک سال پس از قتل خاشقچی

به گزارش ایکنا؛‌ به نقل از خبرگزاری «رویترز»، توئیتر همچنین اعلام کرد اکانت‌های مرتبط با رسانه‌های دولتی عربستان و تعداد زیادی اکانت مربوط به امارات و مصر که مواضع عربستان را ترویج می‌کنند و برخی از آن‌ها علیه قطر و ایران تبلیغ می‌کنند،‌ حذف کرده است.

این اقدام توئیتر که دلیل روشنی برای آن اعلام نشده، حدود یک سال پس از قتل جمال خاشقچی، ‌روزنامه‌نگارمنتقد عربستانی در استانبول انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قحطانی در زمان قتل خاشقچی مدیر مرکز رسانه‌ای دربار سعودی بود. گفته می‌شود وی قتل خاشقچی در کنسولگری عربستان در استانبول را از طریق اسکایپ مدیریت کرده است.

براساس برخی گزارش‌ها،‌ بین قحطانی و خاشقچی در کنسولگری درگیری لفظی صورت گرفت و به گفته یک منبع اطلاعاتی ترکیه پس از این درگیری، قحطانی به افرادش در کنسولگری دستور داده که «سر سگ» را برایش بیاورند.

البته برخی تحلیلگران هم معتقدند عربستان پس از لو رفتن چگونگی کشته شدن فجیع خاشقچی تلاش کرده‌ قحطانی را مغز متفکر عملیات این قتل نشان دهد تا نقش محمد بن سلمان در این ماجرا کمرنگ شود. 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا توئیتر قحطانی عربستان خاشقچی بن سلمان امارات مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) عامل تهدید سفارت ایران در پاریس بازداشت شد

ساعتی پیش، رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند: پلیس فرانسه در پی تهدید فردی برای منفجر کردن خود در نزدیکی کنسولگری ایران در پاریس، این مکان را مسدود کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، گفته می‌شد یک نفر که چند نارنجک همراه خود دارد کنسولگری ایران در پاریس را تهدید به انفجار کرده است.

پلیس فرانسه گفته بود فرد مزبور احتمالا حامل نارنجک یا جلیقه انفجاری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حزئیات تعرض به کنسولگری ایران در پاریس
  • (ویدئو) عامل تهدید سفارت ایران در پاریس بازداشت شد
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس + فیلم
  • حضور نیروهای امنیتی فرانسه در مقابل کنسولگری ایران در پاریس در پی تهدید به انفجار + فیلم
  • (ویدیو) تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس!
  • شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: پروازها در این شهرها تعلیق شد
  • انفجار در آسمان اصفهان و تبریز /تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است /تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • صهیونیست‌ها از منافقین درخواست کمک کردند!
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • السودانی: موشک های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است