Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-20@02:15:30 GMT

آموزش امداد و نجات به رانندگان تاکسی

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۲۲۹۳

آموزش امداد و نجات به رانندگان تاکسی

به گزارش جام جم آنلاین، شاهین فتحی در گفتگو با ایسنا گفت: با توافق صورت گرفته میان جمعیت هلال‌احمر استان و سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران، دوره های امداد و نجات و کمک های اولیه برای تمامی رانندگان تاکسی در تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای تحقق هدف ارائه آموزش های همگانی امداد و کمک های اولیه به مردم انجام شده است، گفت: با توجه به شرایط ترافیکی پایتخت قطعا اگر رانندگان تاکسی با اصول و مبانی اولیه امداد ونجات و کمک‌ های اولیه آشنا باشند، می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه حادثه‌ای اقدامات اولیه را انجام دهند تا نیروهای امدادی در محل حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: این آموزش‌ها شامل دوره‌های ۲۲ ساعته و ۸ ساعته است و تا کنون ۵۵ دوره آن برگزار شده و حدود ۱۰۰۰ راننده تاکسی تحت آموزش‌های لازم قرار گرفته‌اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تاکسی رانندگان تاکسی کمک های اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمد کبادی گفت: باتوجه به وقع سیلاب در استان‌های جنوبی، از روز دوشنبه (۲۷ فروردین) تا عصر امروز (۳۱ فروردین)، ۱۲۰ تیم عملیاتی در قالب ۶ هزار امدادگر و نجاتگر به مناطق سیل زده اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: امدادگران هلال احمر در این ۵ روز، عملیات در استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد انجام دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در این مدت زمان، امدادگران ۱۹۳ نفر گرفتار در سیل و آب‎گرفتگی را به مناطق امن منتقل کردند و یک هزار و ۲۵۱ نفر را اسکان اضطراری دادند و آب جمع شده در ۱۳۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

­کبادی افزود: درحال حاضر در استان سیستان و بلوچستان یک هزار و ۵۵ نیروی عملیاتی در قالب ۲۶۲ تیم از استان‌های کرمان، یزد و فارس مشغول امدادرسانی هستند.

­این مقام مسئول گفت: دو فروند بالگرد جمعیت هلال احمر در مناطق روستایی که امکان عملیات امداد زمینی وجود ندارد، اقلام امدادی را به سیل زدگان می‌رسانند.

­معاون عملیات سازمان امداد و نجات افزود: نجاتگران هلال احمر با ایجاد ۳ اردوگاه در شهرستان جاسک، ۸۰ دستگاه چادر در آنجا برای اسکان اضطراری سیل زدگان برپا کردند.

گفتنی است؛ هموطنان در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • نجات جان ۲ کوهنورد گرفتار در دره «شیرز» کوهدشت
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری
  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • فیلم/ آخرین وضعیت امدادرسانی در استان‌های سیل‌زده کشور
  • لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان + فیلم
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند