Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:57:34 GMT

بدحجابی و حذف واژه شهدا آب به آسیاب دشمن ریختن است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۲۴۴۰

بدحجابی و حذف واژه شهدا آب به آسیاب دشمن ریختن است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عابدین خرّم ظهر امروز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز گفت: در دفاع مقدس نیروهای مسلح و مردم در برابر تهاجم شیطانی چنان ایستادگی کردند که در محاسبات دشمن نبود.

وی ابراز داشت: اگر دفاع مقدس نبود ما نمی‌توانستیم دشمنانمان را به دنیا معرفی کنیم. ما هشت سال جنگیدیم و یک وجب از خاک خودمان را به دشمن ندادیم که این در تاریخ بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه رمز پیروزی ملت وحدت و یکپارچگی و انسجام است افزود: باید همواره بر این اصول استوار و پایبند باشیم. می‌شود ادعا کرد که پیروز دفاع مقدس؛ انقلاب اسلامی، امت اسلامی و رهبر اسلامی بود.

خرم با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی  هر روز توطئه‌ای جدید به راه می‌اندازند، گفت: امروز باید در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی همانند حوزه دفاعی عمل کنیم.

وی افزود: امروز به لطف رهبری بی‌نظیر و اتحاد مردم توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود. دشمن ۷ سال که بر کشورهای محور مقاومت هر توطئه‌ای کرده و عاقبت شکست خورده است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه دشمنان داعش را به وجود آوردند تا مقاومت از بین برود، ادامه داد: اما جوانان عراقی کاری کردند کارستان، به لطف خدا انصارالله و محور مقاومت پیروز خواهند شد.

وی با انتقاد از حذف واژه شهدا در برخی معابر و کوچه های شهر گفت: بدحجابی و حذف واژه شهدا آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی افزود: کسانی که اقدام به حذف نام شهدا می کنند، نقش پیاده نظام دشمن را ایفا می کنند، چه بدانند چه ندانند.

کد خبر 4723525

منبع: مهر

کلیدواژه: شهدا عابدین خرم سخنرانی پیش از خطبه ها اربعین حسینی ماه محرم قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس شیراز اربعین 98 عاشورا ایلام مراسم عزاداری سانحه تصادف گرگان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است

حجت الاسلام محمد زمان قربانی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره اجرای محفل بزرگ امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: اجتماع با شکوه و مبارکی که در ایام میلاد امام حسن مجتبی (ع) رخ داد بسیار متبرک و اجتماع قلوب بوده است.

وی افزود: یکی از ماحصل‌های این رویداد مهم موضوع همبستگی مردم در امور فرهنگی و دینی بشمار می‌رود که علی رغم تلاش‌های شبانه روزی دشمنان و رسانه‌های معاند، در سطح خیلی خوب و با حضور جمع کثیری از مردم با بصیر برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: این اتفاق مهم در دنیا نشان که اتحاد مردم دیندار جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است.

وی افزود: حضور نمایندگان جبهه مقاومت و دعا برای موفقیت فلسطین پیامی به استکبار ستیزان منطقه بوده است که پشتیبانی ملت ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام قربانی تاکید کرد: این رویداد قرآنی نقشه دشمنان را در هم پیچیده و حضور جوانان در این اتفاق حقانیت را به تصویر کشید.

کد خبر 6064194

دیگر خبرها

  • قدرت نیروهای مسلح ایران در دنیا کم‌نظیر است
  • جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • تربیت قرآنی فرزندان نسل سالمی را تحویل جامعه می دهد
  • محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • «محفل امام حسنی ها» توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کرد
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • دیدنی های امروز؛ از ریختن پل در آمریکا تا جشن پوریم یهودیان
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند