Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد که به همراه گوهرگانی معاون خود و مدیرکل امور مالیاتی و مدیرکل گردشگری از هتل سه ستاره ممتاز اتابک یاسوج بازدید کرده بود در جریان روند ساخت و تکمیل این مجتمع اقامتی و مشکلات سرمایه‌گذار در شهر یاسوج قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هتل در بلوار سپاه یاسوج قرار دارد و سرمایه‌گذار آن همان برادران اتابک هستند که سال‌ها در تولیدی لبنیات کوه‌گل در سراسر استان و برخی از استان‌های همجوار محصولات لبنی عرضه می‌کردند.

او به سایر مختصات این هتل اشاره کرد که در ۶ طبقه ساخته شده و یک هزار و ۳۰۰ متر مربع هم زیربنا دارد که در هفته گردشگری امسال به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

درجه این هتل سه ستاره ممتاز است که همه امکانات را در خود دارد و دارای پارکینگ به اندازه کافی است و اشتغال برای تعداد ۳۰ نفر ایجاد می‌کند.

او به استاندار قول داد که اگر با برادران اتابک همکاری کنند که بعضی‌ها همکاری نمی‌کنند و با زبان تند و طلبکارانه حرف می‌زنند؛ در ورودی آبشار یاسوج هم قادر به ساخت مجتمع بزرگ اقامتی هستند که در آن جا هم علی‌رغم پی‌گیری‌ها اجازه کار داده نشده است.

برادران اتابک از استاندار خواستند سری هم به کارخانه تولیدی کوه‌گل بزنند که با تولید مرغوب محصول و اشتغال ۱۰۰ نفر به دلیل کمک کاری و بی‌توجهی مسئولان تعطیل شده است.

یکی دیگر از دغدغه‌های آن‌ها همکاری امور مالیاتی بود که حسین کلانتری به مدیرکل دستور داد نهایت همکاری را با سرمایه‌گذار داشته باشند.

هتل ۳ ستاره ممتاز یاسوج

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از خط انتقال آب مجتمع صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان اظهار داشت: بیش از ۵۷ درصد خط انتقال آب لوله گذاری شده و در مجموع با توجه به خرید لوله و سایر تجهیزات مورد نیاز این خط شاهد پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب به شهرستان اردکان هستیم.

معاون استاندار در ادامه افزود: خط انتقال آب به طول ۳۳ کیلومتر اجرا و برای احداث آن بیش از ۳هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهندس ابوالحسینی گفت: امیدواریم بزودی این خط انتقال آب که می تواند بیش از ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب را به شهرستان اردکان منتقل کند، به اتمام برسد و ما شاهد آبرسانی به این شهرستان از مسیر خط انتقال آب باشیم.

این بازدید با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، فرماندار شهرستان اردکان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، مدیران حوزه انرژی و خطوط انتقال آب شرکت صنعتی، معدنی چادرملو و جمعی از مسئولان شهرستان اردکان برگزار گردید.

 

دیگر خبرها

  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان
  • ۱۰۰ میلیارد ریال برای ترمیم سیل بند حفاظتی شهر قصرقند اختصاص یافت
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از اردوی والیبال نشسته مردان کشور در تبریز