Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@20:50:43 GMT

مهد کودک‌ها از پذیرش بچه‌های معلول امتناع می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۲۶۲۱

مهد کودک‌ها از پذیرش بچه‌های معلول امتناع می‌کنند

رویداد۲۴ علی همت محمودنژاد اظهار کرد: هم اکنون ۱۲۰۰ دانش آموز و دانشجو معلول تحت پوشش انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران قرار دارند که روز گذشته و در آستانه سال تحصیلی به ۴۰۰ نفر از آن‌ها بسته‌های آموزشی اعم از لوازم التحریر و کیف اهدا شد.

وی با اشاره به فرایند ثبت‌نام دانشجویان معلول در کشور گفت: امیدوارم امسال دانشجویان معلول هنگام ثبت‌نام با مشکلات پرداخت شهریه مواجه نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمودنژاد همچنین خواستار رایگان شدن هزینه مهد برای فرزندان ناشنوایان شد و تصریح کرد: متاسفانه حضور کودکان معلول در مهد‌های کودک تنها در حد حرف باقی مانده و مهد‌های خصوصی که مجوز سازمان بهزیستی را هم دارند از پذیرش کودکان معلول به بهانه تاثیرگذاری منفی بر روحیه کودکان ممانعت می‌کنند و همین موضوع تجربیات اجتماعی و استقلال کودکان معلول را به مخاطره می‌اندازد.

رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران تصریح کرد: وزارت آموزش عالی حداکثر همکاری برای حضور معلولان در دانشگاه‌های مورد علاقه خود با توجه به موقعیت چغرافیایی را داشته باشد و در گذشته دانشگاه آزاد پس از قبولی دانشجویان معلول به آن‌ها اجازه می‌داد تا در رشته همطراز خود در نزدیکترین دانشگاه در محل زندگی خود تحصیل کنند. منبع: تسنیم برچسب ها: رویداد24 ، کودکان معلول ، مهدکودک ، بچه های معلول ، انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران ، حقوق معلولان ایران ، معلولان ایران ، کودکان معلول ایران سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کودکان معلول مهدکودک بچه های معلول حقوق معلولان ایران معلولان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست

حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب با اشاره به تجاوزگری اخیر رژیم‌صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که فرمان رهبر معظم انقلاب را لبیک گفته و بدان عمل کردند اظهار داشت: این حق جمهوری اسلامی ایران است که هر کس بخواهد به حدود و حقوق کشورمان کج نگاه کرده و تجاوز کند براساس دستورات شرعی و قانونی و حتی پروتکل‌های بین‌المللی از حقوق خود دفاع کند.

وی تصریح کرد: تجاوز رژیم صهیونیستی نسبت به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که بسان خاک این کشور است و همچنین حرکت تجاوزگرانه اسرائیل که سبب شهادت تعدادی از سرداران و سپاهیان کشورمان شد، باید پاسخ پشیمان کننده‌ای از سوی جمهوری اسلامی دریافت می‌کرد.

امام جمعه چالدران بیان کرد: عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ دادن و زدن سیلی محکم بر صهیونیستها در مقابل این تجاوزگری، حرکت موشکی و پهپادی بود که موجب خرسندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت اسلامی شد و باید از آنها تقدیر شود.

وی با اشاره به اینکه با این دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران هیمنه و ابهت پوشالی و مصنوعی رژیم صهیونیستی در بین اذهان عمومی و بین‌المللی شکست افزود: این نیز مقدمه‌ای برای نابودی صهیونیست‌ها در تمام دنیا به ویژه فلسطین اشغالی شد که آنها به صورت غاصبانه در این سرزمین حضور پیدا کرده و حقوق مردم مظلوم فلسطین را از چند دهه گذشته مورد تعرض قرار دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • حضانت فرزند در قوانین ایران؛ مراحل، شرایط و حقوق والدین