Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@16:11:20 GMT

واکنش سپهر حیدری به فوت عماد صفی‌یاری

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۲۷۰۶

واکنش سپهر حیدری به فوت عماد صفی‌یاری

به گزارش وانانیوز، 

سپهر حیدری در خصوص فوت عماد صفی‌یاری کودک 6 ساله‌ای که بر اثر برق گرفتی در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت‌آبادان جان خود را از دست داد، اظهار داشت: من هم برای بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت‌آبادان در استادیوم حضور داشتم و از این اتفاق ناراحت شدم. فرقی ندارد این کودک طرفدار پرسپولیس بود یا استقلال؛ مهم‎ترین موضوع این بود که به راحتی از بین ما برای همیشه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید این کودک می‌توانست در آینده به کشور در تمام زمینه‌ها خدمت کند. امیدوارم دیگر این اتفاقات رخ ندهد تا خانواده‌ها داغدار نشوند.

وی افزود: این کودک فوت شده مثل پسر کوچک من بود و با این اتفاقی که رقم خورد، باید برخورد محکمی با مسببان این حادثه و مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی صورت بگیرد تا در آینده شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم. مرگ عماد در ورزشگاه آزادی برای همه ما خیلی ناراحت‎کننده بود و امیدوارم خداوند به خانواده این کودک صبر جمیل عنایت کند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: سپهر حیدری پرسپولیس تهران لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند

جواد منافی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره وضعیت سرخپوشان اظهار کرد: وضعیت پرسپولیس خیلی خوب هست و شرایط خوبی هم در جدول رده بندی دارد، چون فاصله امتیازش را با استقلال خیلی نزدیک کرد و به یک امتیار  رساند. هر چه به جلو رفتیم شرایط پرسپولیس بهتر شده است و بازیکنان قابلیت خود را نشان دادند. به هر حال من فکر می‌کنم در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی جذب شدند. اوسمار هم در ابتدا انتقاداتی به انتخابش به عنوان سرمربی  داشتند، اما آن قدر خوب کار کرده است که همه راضی هستند. پرسپولیس دارد خوب بازی می‌کند.

بردن ملوان برای سرخپوشان مهم بود 

او افزود: تیم پرسپولیس در نیمه دوم بازی با ملوان  خیلی خوب بازی نکرد، اما مهم کسب ۳ امتیاز بود. به هر حال امسال  تیم ملوان شرایط خوبی دارد و برابر تیم‌های مدعی نتایج خوبی گرفته  و جزو تیم‌های بالانشین است. به نظرم بردن این بازی برای سرخپوشان خیلی مهم بود، چون استقلال هم بازی اش با آلومینیوم را در اراک برده بود و باید بازی با ملوان را برنده می‌شدیم تا فاصله یک امتیاز حفظ شود.

گلر جوان پرسپولیس فرصت نشان دادن خود را دارد 

منافی درباره اینکه  عملکرد امیر رضا رفیعی دروازه بان جوان پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: باید شرایط به وجود بیاید که بازیکنان جوان و باانگیزه فرصت به آنها داده شود تا خودشان را نشان بدهند. من فکر می‌کنم این اتفاق برای این گلر جوان افتاده است.  البته اعتماد به بازیکن جوان تاوان دارد، اما این دروازه بان  جوان در تیم بزرگ پرسپولیس تاکنون خوب کار کرده است.

مدافعان باعث شدند اعتماد به نفس رفیعی بالا برود

او ادامه داد: من فکر می‌کنم  امیر رفیعی آینده  بسیار خوبی دارد، چون  بازی  کردن در تیم بزرگ پرسپولیس و مقابل این همه هوادار و بازیکنان  باکیفیت خیلی سخت است، اما توانایی خود را نشان داده است. به نظرم به موقع به این گلر فرصت داده شده و اعتماد به نفسش بالا رفته است. بازیکنانی که در کنارش بازی می‌کنند  به خصوص بازیکنان با تجربه در خط دفاع خیلی مهم هستند و آنها خیلی به رفیعی کمک کردند و اعتماد به نفسش را بالا بردند و باعث شدند که این گلر جوان خودش را نشان بدهد و تاکنون هم خوب کار کرده است.

بازی با صنعت نفت آبادان را نباید دستکم گرفت 

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی بعدی تیم پرسپولیس برابر تیم صنعت نفت آبادان گفت: در هر صورت  همه بازی‌ها در نیم فصل دوم سخت است، مخصوصا تیم‌هایی که ته جدول هستند و آنها توانستند یقه تیم‌های بالای جدول مثل سپاهان و تراکتور را بگیرند.  به نظرم تیم‌هایی که دست و پا می‌زنند تا در لیگ بمانند بازی کردن با آنها سخت است. من فکر می‌کنم نباید چنین بازی‌هایی را دستکم گرفت و  سرخپوشان با تمام تمرکز، اعتماد به نفس و نفرات مقابل این تیم آبادانی قرار بگیرند، چون دیگر نباید امتیاز از دست بدهند، چون شرایط بالای جدول به صورتی هست که امتیاز از دست دادن باعث می‌شود که آخر فصل با یک امتیاز تیم قهرمان نشود. به نظرم بازی آسانی نیست و بازی سختی هست و این تیم آبادانی کادر فنی اش را عوض کرده و انگیزه زیادی برای بازی با پرسپولیس دارند اگر پرسپولیس همان تیم همیشگی باشد به طور حتم با یک بازی هوشمندانه و خوب می‌تواند بازی را پیروز شود.

سرخپوشان با تجربه بالای خود وارد مسائل حاشیه ای نمی شوند 

منافی درباره اینکه استقلالی‌ها مدعی هستند که اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس است، گفت: همیشه اختلافات و تنش‌ها بین استقلال و پرسپولیس هست. در هر صورت استقلالی‌ها بین کادر فنی و مدیرعامل باشگاه خود اختلاف دارند و در خیلی از  مسائل به مشکل خوردند و مسلم است که به مسائلی گیر بدهند. به هر حال ما نباید توجهی داشته باشیم و باید بازی‌های خود را پیروز شویم و اگر بازی‌ها را ببریم هیچ کار نمی‌توانند انجام بدهند و هر چه بیانیه بدهند و اعتراض کنند فایده‌ای ندارد. اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها وجود دارد و تیم ته جدولی هم اعتراض می‌کند که از داوری متضرر شدم. تا وقتی VAR نیاید این مشکلات هست و توجه به مسائل نمی‌تواند به ما کمک کند. من فکر می‌کنم مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان باتجربه‌ای داریم که به این حاشبه‌ها وارد نشوند و بازی خودشان را انجام بدهند.

چشمان آب نمی خورد که سرخابی ها خصوصی شوند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره آگهی عرضه سهام پرسپولیس به ۵ بانک منتشر شده است، گفت: سال‌ها هست که این صحبت‌ها می‌شود و اتفاقات می‌افتد و‌ای اف سی گیر داده است که تا ۵ اردیبهشت باید مالکیت مشترک سرخابی‌ها حل شود و امیدوارم این کار صورت بگیرد و مشکلات ۲ تیم حل شود. البته باز هم چشمان آب نمی‌خورد و هر روز صحبت از خرید سرخپوشان از سوی بیمه و  بانک مطرح می‌شود و دوباره به مشکل برمی خورند. امیدوارم چنین اتفاقی بیفتد و مشکلی برای پرسپولیس رخ ندهد و از آسیا عقب نمانیم.

امیدوارم پرسپولیس برنده بازی با صنعت نفت باشد 

منافی درباره اینکه نتیجه بازی را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: نتیجه را نمی‌شود پیش بینی کرد، اما امیدوارم با برد پرسپولیس همراه باشد، چون صدر جدول امتیازات خیلی به هم نزدیک هست و هر اتفاقی می‌افتد دوست دارم به نفع سرخپوشان باشد. البته نیم فصل دوم کار سخت است و نمی‌شود نتیجه بازی‌ها را پیش بینی کرد.

سرنوشت قهرمانی به روزهای آخر کشیده می شود 

او درباره اینکه شانس قهرمانی کدامیک از تیم‌های پرسپولیس و استقلال را بیشتر می‌دانید، گفت: در هر صورت سخت است از اکنون درباره قهرمان لیگ صحبت کنیم. به نظرم سرنوشت قهرمانی به روز‌های آخر کشیده می‌شود، چون ۲ تیم پایاپای دارد پیش می‌روند و به طور حتم  در ادامه لیگ، امتیاز ا زدست خواهند داد. من فکر می‌کنم سال سختی برای سرخابی‌ها هست، چون هر ۲ تیم تلاش می‌کنند قهرمان شوند و حالا باید ببینیم که در بازی‌های آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • صنعت نشر با حبس سرمایه رو به روست
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • این کودک بادیگارد مسی را دور زد + واکنش مسی را ببینید
  • تیم فوتسال کیان سپهر بوانات قهرمان جام رمضان یزد
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • شکایت انضباطی ملوان از شخص پیام حیدری