Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: متاسفانه تا این لحظه نامه اعتراض ما به محرومیت اسماعیلی به دست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نرسیده است. تاریخ انتشار: 14:08 - 29 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۲۰۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی در مورد محرومیت فرشید اسماعیلی از دربی اظهار داشت: روز دوشنبه با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعتراض خود را به محرومیت اسماعیلی دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه مثل اکثریت قاطع کارشناسان داوری و میلیون‌ها طرفدار فوتبال در ایران معتقد است که کارت زرد دوم اسماعیلی در بازی با نفت مسجد سلیمان که منجر به اخراج او شد، بر اثر اشتباه داور دریافت شده و این حق مسلم باشگاه استقلال است که معترض باشد.

وی افزود: متاسفانه تا این لحظه نامه ما به دست کمیته انضباطی فدراسیون نرسیده است. این نامه روز ۲۵ شهریور برای سازمان لیگ ارسال شد و در همان روز توسط آقای بهاروند به دبیرکل فدراسیون ارجاع داده شده. نامه‌ای به شماره ۹۸/۱۴۶۰، اما موضوع عجیب این است که تا به حال نامه به دست کمیته انضباطی نرسیده و این تعلل ابهام‌آمیز است!

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: بازهم تاکید می‌کنیم که باشگاه استقلال فقط خواستار اجرای عدالت است منتهی مشخص نیست که مقاومت‌ها در برابر نگاه عادلانه‌ای که وعده‌اش را داده بودند از کدام سمت و سوی انجام می‌شود؟! ما تا لحظه آخر منتظر رفع محرومیت فرشید اسماعیلی خواهیم ماند و به طور مستمر پیگیر این پرونده هستیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال میزان امیرحسین فتحی دربی دربی 90 دربی تهران پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت سازمان لیگ خبر داد: آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال