Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:52:48 GMT

هشدار سخنگوی انصارالله یمن به ائتلاف سعودی

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۲۷۸۳

هشدار سخنگوی انصارالله یمن به ائتلاف سعودی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن درباره فروپاشی توافق صلح استکهلم به دنبال حملات شدید ائتلاف تحت سرکردگی سعودی ها به الحدیده هشدار داد.

وی در توییتی اعلام کرد: حملات گسترده به الحدیده اقدام خطرناکی است که موجب فروپاشی توافق استکهلم خواهد شد و ائتلاف سعودی باید تبعات آنرا بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضع سازمان ملل در این باره در محک آزمایش است.

عبدالسلام ضمن هشدار درباره ادامه توقیف کشتی های حامل فرآورده های نفتی و غذایی از سوی ائتلاف سعودی گفت: یادآور می شویم که ادامه توقیف کشتی ها و ممانعت این کشتی ها از تخلیه محموله خود در بندر الحدیده اقدامی جنگی و خصمانه است که امنیت آبراه بین المللی را تهدید می کند.

کد خبر 4723561

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد عبدالسلام یمن عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا عربستان سعودی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران سوریه عراق نتانیاهو فلسطین افغانستان شرکت نفت آرامکو عربستان روسیه آرامکو جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکاشنکو: پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است

لوکاشنکو امروز (چهارشنبه) در هفتمین کنگره خلق بلاروس در مینسک گفت، پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است.

به گزارش ایسنا، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس گفت: «جنگ‌های بی ثبات کننده باعث بی خانمانی و آوارگی هزاران نفر شده است. این به نفع چه کسی است؟ آنهایی که آنسوی این سرزمین‌ها این جنگ‌های طولانی و خونین را مدیریت و نظارت می‌کنند و منافع آنها را می‌سنجند. تجارت‌های چند ملیتی غربی به ویژه آنگلوساکسون‌ها که خودشان را در این سال‌های اخیر به طرز چشمگیری غنی کرده‌اند. این حقیقت دارد.»

به نقل از خبرگزاری BelTA، وی ادامه داد: « آیا واشنگتن و لندن از نظر شهرت و اقتدار سیاسی در عرصه بین‌المللی در طول سال‌ها قوی‌تر شده‌اند؟ نه. برعکس، ما می‌بینیم که چگونه جایگاه جهانی این قدرت‌هایی که زمانی واقعا تاثیرگذار بودند، در حال فروپاشی است. فروپاشی اقتصادی دور از دسترس نیست. کارشناسان در حال حاضر در مورد بی ثباتی هرم جهانی دلار صحبت می‌کنند.»

لوکاشنکو همچنین اوکراین را میدان آزمایشی خواند که در آن سرنوشت نظم جهانی تعیین می‌شود.

رئیس جمهور بلاروس تاکید کرد که بزرگترین قدرت‌های هسته‌ای در حال حاضر در خاک خود در حال جنگ هستند.

وی ادامه داد، هم ولودیمیر زلنسکی و هم روسای جمهور سابق اوکراین مسئول آنچه هستند که دارد در این کشور رخ می‌دهد.

رئیس جمهور بلاروس همچنین افزود: «مردم به سمت فقر سوق داده می شوند و آنهایی که در راس قرار دارند، از ثروت دزدیده شده لذت می‌برند. بیرون آوردن مردم به خیابان‌ها و فروپاشی کشور تلاش زیادی نمی‌خواهد. کافیست حساب‌های بانک‌های خارجی را به یاد داشته باشید. خود حاکمان کشور را رها می‌کنند و در اوکراین، همه اینها در دوران ریاست جمهوری زلنسکی ایجاد نشده است. او تنها مقصر آنچه اتفاق می‌افتد، نیست. تمامی روسای جمهور سابق اوکراین، این کشور را به یغما برده‌اند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • نظم جهانی در آستانه فروپاشی است
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • لوکاشنکو: پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی