Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره دوم سرمربیگری زین الدین زیدان در رئال مادرید ممکن است خیلی زود به پایان برسد. 

طرفداری- زین الدین زیدان پس از این که زمستان گذشته پس از اخراج سانتیاگو سولاری برای دومین بار هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت، در ادامه لالیگا نتایجی بهتر از سولاری به دست نیاورد اما نتایج او به دلیل بی انگیزگی بازیکنان، توجیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال زیدان در پیش فصل و فصل جاری نیز نتایج چندان مثبتی نگرفته و شکست 3-0 رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن باعث شد انتقادات از زین الدین زیدان به اوج خود برسد. این مسئله باعث شده تا مارکا، پا را فراتر بگذارد و سه گزینه جانشینی زیدان در رئال مادرید را معرفی کند.

ژوزه مورینیو، سرمربی اسبق رئال مادرید که پس از اخراج از منچستریونایتد در دسامبر 2018 همچنان بیکار است، یکی از گزینه‌های هدایت لوس بلانکوس به شمار می‌رود. بازگشت مورینیو می‌تواند یک شوک بزرگ را به رئال مادرید وارد کند. مورینیو، رئال مادرید را به خوبی می‌شناسد و اعتبار بالای او می‌تواند برای تیمی که به دنبال انقلاب است، بسیار کاربردی و مفید باشد. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی سابق یوونتوس نیز گزینه دیگر کهکشانی‌هاست. پس از این که زیدان در سال 2018 از هدایت رئال مادرید استعفا داد، نام الگری به عنوان گزینه جانشینی مرد فرانسوی مطرح شد اما الگری ترجیح داد به قراردادش با یوونتوس پایبند بماند و نهایتا جولن لوپتگی جانشین زیدان شد. 

رائول، کاپیتان سابق لوس بلانکوس، یکی دیگر از افرادی است که می‌تواند جا پای زیدان بگذارد و سرنوشتی همانند او داشته باشد. رائول که هم‌اکنون سرمربی تیم رئال مادرید کاستیا است، ممکن است مثل اتفاقی که در سال 2015 برای زین الدین زیدان افتاد، هدایت تیم اصلی رئال مادرید را برعهده گیرد و جانشین خود زیدان شود. فلورنتینو پرز نشان داده به مربیان رئال مادرید کاستیا اعتماد دارد و سال گذشته نیز به سانتیاگو سولاری برای هدایت تیم اصلی رئال مادرید اعتماد کرد. حالا رائول نیز این شانس را دارد تا جانشین زیدان شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس تیم‌های فولام و لیورپول به مصاف هم رفته‌اند که این بازی با برتری 2-1 قرمزهای آنفیلد دنبال می‌شود.

در حاشیه این بازی تصویری از ژوزه مورینیو منتشر شده که نشان می‌دهد او در ورزشگاه خانگی فولام حضور دارد و تماشاگر این بازی شده است.

در کنار سرمربی سابق چلسی و منچستریونایتد، وینچنزو مونتلا دیده می‌شود که هدایت تیم ملی فوتبال ترکیه را برعهده دارد و تیمش را برای شرکت در یورو 2024 آماده می‌کند.

مورینیو که در زمستان گذشته از هدایت رم برکنار شد، مقصد جدیدی برای خود انتخاب نکرده و در حال حاضر یک مربی آزاد به شکار می‌رود.

شایعاتی در مورد احتمال مربیگری این مربی پرتغالی در لیورپول منتشر شده بود که از سوی هیچ یک از مدیران باشگاه تایید نشد.

مورینیو در لیگ برتر انگلیس سابقه هدایت تیم‌های منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام را داشته و طی چند وقت اخیر دیده شده که این رقابت‌ها را با حضور در ورزشگاه‌ها دنبال می‌کند.

او علاقه زیادی به لیگ برتر انگلیس داشته و این روزها که به عنوان مربی آزاد مقصد جدیدش را انتخاب نکرده، بعید نیست که به دنبال فعالیت دوباره در فوتبال این کشور باشد.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • تصاویر کامپیوتری و سه‌بعدی در تضاد با ادعای ژاوی؛ توپ لامین یامال گل نشد
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • اونای امری، جدی‌ترین گزینه هدایت بایرن مونیخ؛ افزایش تردیدها در مورد روبرتو دزربی
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد