Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@01:03:48 GMT

سرکوفت روس‌ها به آمریکا بعد از افتضاح آرامکو

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۲۸۶۴

سرکوفت روس‌ها به آمریکا بعد از افتضاح آرامکو

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، بعد از آنکه ۱۰ پهپاد یمنی موفق شدند تأسیسات نفتی کمپانی آرامکو عربستان را با طی کردن مسافتی قریب به هزار کیلومتر هدف قرار دهند و نیمی از تولیدات نفتی این کشور را تعطیل کنند، ابهامات فراوان در خصوص کارآمد بودن سامانه پدافند دفاعی سعودی‌ها ایجاد شده است.

سامانه‌ای که کاملا وارداتی است و تحت اشراف مستشاران آمریکایی کنترل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه در همین زمینه از قول «ایگور کاروتچنکو»، کارشناس مشهور نظامی، نوشت: تاسیسات نفتی عربستان با سامانه آمریکایی پاتریوت محافظت می‌شوند و دیدید که پهپاد‌های یمنی چه لطمه‌ای به شهرت این سامانه وارد کردند.

وی سپس خاطرنشان ساخت: پایگاه هوایی حمیمیم در سوریه با سامانه مشابه روسی TOR_M۲ حفاظت می‌شود و تا کنون در عرض سالیان طولانی جنگ داخلی، پهپاد‌های تروریست‌ها علیرغم تلاش دائمی و کمک‌های خارجی هنوز نتوانسته‌اند از سد آن عبور کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تاسیسات نفتی عربستان پاتریوت پهپاد های یمنی حمیمیم آرامکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در این بیانیه آمده است که ما درگذشت این عالم بزرگ، بنیانگذار دانشگاه الایمان در یمن و هیئت جهانی اعجاز علمی در قرآن و سنت در مکه مکرمه را تسلیت می‌گوییم.

حماس تاکید کرد که این عالم بزرگ علاوه بر خدمات ارزشمندی که در راه اسلام و دعوت به آن انجام داد، همواره از حامیان قضایای امت اسلامی و در رأس آن قضیه فلسطین، قدس و مسجد الاقصی بود.

این جنبش ضمن تسلیت درگذشت این عالم بزرگ و حامی مقاومت فلسطین به خانواده وی و ملت یمن، از خداوند منان مسئلت نمود که او را با پیامبران، صادقان، شهدا و صالحان محشور فرماید.

گفتنی است؛ «شیخ عبدالمجید الزندانی» عالم برجسته یمنی و عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمان دیروز (دوشنبه ) در سن 82 سالگی در یکی از بیمارستان‌های ترکیه درگذشت.

دیگر خبرها

  • سرنوشت سیاسی بایدن در گروِ تحریم نفتی ایران | فارن پالسی: بایدن به دام افراطیون برای تحریم ایران نیفتد
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • ویدئویی جذاب از پهپادهای خودکار انتحاری اوکراین که دوست و دشمن را تشخیص می دهند
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند