Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@08:45:47 GMT

ارائه گزینه ها به ترامپ برای حمله نظامی به ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۲۸۶۶

به گزارش صدای ایران از مهر به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات پنتاگون قرار است تا ساعاتی دیگر طیفی وسیع از گزینه‌های نظامی در قبال ایران را در اختیار رئیس جمهور آمریکا قرار دهند.
این خبرگزاری صبح جمعه به نقل از مقاماتی که نخواستند نام‌شان فاش شود نوشت که در ادامه بررسی راه‌های مختلف واکنش به ایران روز جمعه جلسه امنیت ملی در کاخ سفید برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته این مقامات، در جلسه روز جمعه قرار است فهرستی از اهداف بالقوه در خاک ایران برای حملات هوایی به دونالد ترامپ ارائه شود.
اما همین مقامات اضافه کرده‌اند که در چارچوب این طیف وسیع از گزینه‌ها، فرماندهان نظامی همچنین به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، هشدار خواهند داد که اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی می‌تواند به جنگ منتهی شود.
به گزارش آسوشیتدپرس، «طیف وسیع گزینه‌ها» که در اختیار دونالد ترامپ قرار خواهد گرفته می‌تواند شامل اقدامات نظامی، سیاسی و اقتصادی باشد و گزینه‌های نظامی نیز از حمله نکردن تا حمله هوایی و اقدامات پنهان چون حمله سایبری را دربرمی‌گیرد.
طبق این گزارش، در نهایت واکنش ایالات متحده بستگی به این خواهد داشت که ارزیابی کارشناسان نظامی این کشور که به عربستان اعزام شده‌اند از منشاء حمله‌های روز شنبه چه خواهد بود.
جاناتان هافمن، سخنگوی پنتاگون، روز پنج‌شنبه در همین زمینه گفته است که اطمینان بسیار زیاد هست این کارشناسان بتوانند دقیقا منشاء حملات را مشخص کنند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: حمله نظامی به ایران گزینه های ترامپ حمله نظامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آخوند «عبا محمدنژاد» از شهرستان گمیشان با نوشتن یادداشتی با عنوان «موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی» به جنایات وحشیانه صهیونیست ها و مواضع مختلف کشورهای اسلامی و به ویژه حمایت جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین پرداخته است که متن کامل آن در ذیل می آید:
 
آیا نداهای مسلمین زجر کشیده ی غزه را در همین 6 ماه گذشته از رسانه های مختلف ماهواره ای و مجازی ندیده یا نشنیده اید که بیشتر از 33 هزار مسلمان در جلو چشم جهانیان و با حمایت کفار سکولار جهانی چون آمریکا و ناتو و بی خیالی حکومت های ترکیه، آل سعود، امارات، اردن، مصر و غیره توسط کفار صهیونیست قتل عام شده اند؟
 
حالا در برابر نظاره گر شدن اختیاری یا اجباری مسلمین متفرق سراسر دنیا، ایران به عنوان پرچمدار جبهه ای در برابرِ کفار سکولار و اشغالگر به رهبری آمریکا و ناتو و به صورت خاص در برابر حکومت اشغالگر صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی فلسطین قرار گرفته است، و در میان تمام حکام حاکم بر سرزمین های اسلامی، ایران با جرأت و شجاعت چند دهه است به صورت غیر مستقیم و از کانال متحدینش و هم اکنون به صورت مستقیم این جرثومه ی فساد را مورد هدف قرار داده و به این فرض عین عمل کند.
 
این منهج اهل سنت و جماعت در طول تاریخ بوده است: حمایت و پشتیبانی از هر مسلمانی علیه هر کافری؛
 
هیچ مسلمانی نیست که از این حمله بدش بیاید، تضعیف اسرائیل آرزوی هر مسلمانی است.
 
به صورت بسیار مشکوکی بعضی از اکانت های مجهول به صورت هدفمند مشغول تخریب حمله ایران به رژیم منحوس اسرائیل هستند و مشغول شبهه پراکنی هستند و می گویند این حمله نمایشی بود.
 
آری نمایش هم بود، نمایش اقتدار قدرت نظامی ایران و ضعیف و شکننده نشان دادن اسرائیل.
 
چون ایران کسی از یهودیان را در این حمله نکشته است پس این حملات نمایشی است! اما باید دانست که پایگاه نظامی نواتیم که اسرائیل از آنجا به غزه و دیگر مکان ها حمله می کند را مورد حمله قرار داده و خسارات زیادی به آن وارد کرده است و طبق گزارش کانال های خبری حداقل 40 نظامی در این پایگاه کشته شده اند و این دستاورد بزرگی است.

انتهای پیام/
 
 

دیگر خبرها

  • عملیات پیچیده ایران در جهان طنین انداخته است
  • موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • فریز شدن رژیم صهیونیستی پس از عملیات موشکی وعده صادق
  • بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر دهنده محاسبات
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • اعتراف اپوزیسیون به توانمندی و پیشرفت نظامی ایران + فیلم
  • ابعادی از ظهور قدرت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • تنش مستقیم میان ایران و اسرائیل تمام شد اما فعلا
  • عراقچی: میدان، دیپلماسی و رسانه سه ضلعِ مهم در هر واقعه نظامی یا سیاسی هستند
  • به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟