Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:08:11 GMT

تاج تماشاگر ویژه بازی ایران و فلسطین

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۲۹۹۴

تاج تماشاگر ویژه بازی ایران و فلسطین

رئیس فدراسیون فوتبال با سفر به همدان قرار است امشب و از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه دیدار تیم های ایران و فلسطین را در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج نظاگر باشد.

مهدی تاج دقایقی قبل نیز در نشست با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان کشورمان گفت: توسعه خوب و پایدار از رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان آغاز می شود و اگر می خواهیم تیم ملی خوبی داشته باشیم باید دقت عمل بیشتری به تیم ‌های نونهالان و نوجوانان و داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم‌ملی نوجوانان کشورمان در حاشیه برگزاری دور مقدماتی فوتبال زیر۱۶ سال آسیا در همدان با خانواده شهیدان حاجی‌بابایی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم اعضای تیم ملی، نمایندگان فدراسیون فوتبال، عباس صوفی شهردار و حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

حاضران در این مراسم یاد و خاطره شهیدان علیرضا و ابوالقاسم حاجی ‌بابایی را گرامی داشته شد.

همچنین پیراهن تیم فوتبال نوجوانان که از سوی کلیه اعضای تیم فوتبال نوجوانان جهت اهدا به خانواده این‌ شهیدان گرانقدر امضا شده بود، از سوی کمیته فرهنگی فدراسیون به خانواده حاجی بابایی تقدیم شد.

شاگردان حسین عبدی روز گذشته در ۲ گروه به انجام تمرین و ریکاوری پرداختند. این تمرین در زمین چمن دانشگاه آزاد اسلامی واقع در حاشیه شهر همدان برگزار شد.

بازیکنان در قالب ۲ گروه شامل بازیکنانی که بیشتر از ۳۰ دقیقه مقابل مالدیو به میدان رفتند و بازیکنانی که دقایق کمتری در زمین حضور داشتند به ریکاوری و تمرین پرداختند.

ریکاوری یک گروه از بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم انجام شد و گروه دیگر زیر نظر مربیان تیم به تمرینات مختلف با توپ پرداختند.

سایر حریفان تیم ملی کشورمان در این گروه نیز طبق برنامه زمانبندی شده در ورزشگاه شهدای قدس همدان تمرین کردند.

امروز طبق برنامه و از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه تیم های افغانستان و مالدیو به مصاف هم می روند و سپس از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه ایران به مصاف فلسطین خواهد رفت.

این مسابقات در ورزشگاه ۱۰ هزار نفری شهید حاجی بابایی مریانج همدان برگزار می شود.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوجوانان آسیا همدان تیم ملی فوتبال حمیدرضا حاجی بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • چگونه رژیم صهیونیستی شکل گرفت؟ | در ارتش به یک هیولا تبدیل شدم
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس