Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از اسپوتنیک، خوروسازان آلمانی فولکس‌واگن و پورشه اعلام کردند که هزاران خودروی فروخته شده خود را به علت نقص ایمنی سیستم ایربگ و سفت‌کن کمربند، فراخوانی کرده‌اند. 

مدل‌های تیگوآن، شاران و سی‌سی که در سال ۲۰۱۵ تولید شده‌اند، به علاوه پورشه باکستر، ۹۱۱، کی‌من و پانامرا،  تولید شده در ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶، دچار نقص فنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودروها نیازمند به روز رسانی نرم‌افزار کنترل ایربگ خود می‌باشند. 

سخنگوی پورشه گفت: احتمالا ۲۳۵۰۰ خودروی پورشه دارای نقص ایمنی هستند. این خودروها بدون این که خودرو دچار تصادفی شده باشد، ایربگ آن را آزاد کرده و سفت‌کن کمربند ایمنی را هم فعال می‌کنند. 

کد خبر 4723563

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت خودروسازی خودروسازان فولکس واگن پورشه آلمان آرامکو قیمت دلار بانک مرکزی ایران بورس قیمت نفت بازار سهام جنگ تجاری وزارت صنعت معدن و تجارت ایالات متحده آمریکا پهباد صادرات غیرنفتی دلار عربستان سعودی قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15، رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود، سانتیاگو برنابئو به مصاف اتلتیکو مادرید رفت. در حالی که دیدار رفت دو تیم در ویسنته کالدرون با تساوی بدون گل پایان یافته بود، رئال مادرید در این مسابقه با گل دقیقه 88 خاویر هرناندز روی پاس کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه 1-0 حریف همشهری خود را شکست داده و با همین گل به جمع چهار تیم برتر رقابت ها صعود کند. 

دانلود (19.3MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • توصیه‌های ایمنی پزشکی قانونی به شهروندان هنگام صاعقه
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • فولکس واگن تی راک؛ وارداتی جدید بازار ایران
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار
  • فراخوانی برای انسان دوستی عکاسانه
  • آمادگی شرکت تعاونی برفره برای ساخت واگن های باری با استاندارد اروپا
  • استفاده از اتوبوس‌های برقی تولید داخل به امسال نمی‌رسند
  • گارانتی‌های خودروهایی که به راحتی باطل می شوند