Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@16:51:56 GMT

فتحی: نامه اعتراض ما به کمیته انضباطی نرسیده!

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۳۰۳۱

فتحی: نامه اعتراض ما به کمیته انضباطی نرسیده!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال؛ امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه با اشاره به محرومیت فرشید اسماعیلی گفت: ما صبح روز دوشنبه با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال اعتراض خودمان را نسبت به محرومیت فرشید اسماعیلی انجام دادیم. باشگاه مثل اکثریت قاطع کارشناسان داوری و میلیون‌ها طرفدار فوتبال در ایران معتقد است که کارت زرد دوم اسماعیلی در بازی با نفت مسجدسلیمان که منجر به اخراج او شد، بر اثر اشتباه داور دریافت شده و این حق مسلم باشگاه استقلال است که معترض باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه تا این لحظه نامه ما به دست کمیته انضباطی فدراسیون نرسیده!

وی افزود: این نامه روز ۲۵ شهریور برای سازمان لیگ ارسال شد و در همان روز توسط بهاروند به دبیرکل فدراسیون ارجاع داده شده. نامه‌ای به شماره ۹۸/۱۴۶۰ اما موضوع عجیب این است که تا به حال نامه به دست کمیته انضباطی نرسیده و این تعلل ابهام‌آمیز است!

فتحی در پایان افزود: بازهم تاکید می‌کنیم که باشگاه استقلال فقط خواستار اجرای عدالت است منتهی مشخص نیست که مقاومت‌ها در برابر نگاه عادلانه‌ای که وعده‌اش را داده بودند از کدام سمت و سوی انجام می‌شود؟! ما تا لحظه آخر منتظر رفع محرومیت فرشید اسماعیلی خواهیم ماند و به طور مستمر پیگیر این پرونده هستیم.

43257

کد خبر 1301506

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایالات متحده آمریکا عربستان محمدجواد ظریف آرامکو باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایران و آمریکا لیگ برتر نوزدهم وزارت خارجه دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر حسین صادقی پیشکسوت تیم استقلال در بازی با شمس آذر قزوین که روز جمعه برگزار شد، بعد از پایان مسابقه در مصاحبه با خبرنگاران ضمن انتقاد به کمیته انضباطی بابت جریمه سید حسین حسینی علیه رضا درویش و باشگاه پرسپولیس هم صحبت کرد.

همین صحبت ها باعث شد تا کمیته اخلاق امروز در خبری اعلام کند این بازیکن اسبق آبی ها به این کمیته دعوت شده است. البته طبق آخرین پیگیری که خبرنگار آنا انجام داده کمیته اخلاق طبق آیین نامه و با توجه به اینکه صادقی فعلا سمتی در باشگاه ها ندارد نمی تواند حکمی برای او صادر کند و در نهایت این امکان را دارد که به دادگاه او را معرفی کند.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی بابت صحبت هایش شکایت کرده و البته در نامه ای جداگانه به سازمان لیگ چرا باید یک پیشکسوت فوتبال در روز مسابقه کنار خط زمین باشد؟

طبق آیین نامه فقط اعضای تیم و عوامل اجرایی مسابقه می توانند کنار زمین باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال