Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:26:57 GMT

عباس زاده تشنه گلزنی است (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۳۰۸۸

محمد عباس زاده مهاجم محبوب قائمشهری ها امیدوار است که اولین گل خود در لیگ برتر امسال را در قائمشهر به ثبت برساند.

به گزارش "ورزش سه"، از قائمشهر،محمد عباس زاده مهاجم محبوب قائمشهری ها امیدوار است که اولین گل خود در لیگ برتر امسال را در قائمشهر به ثبت برساند.


عباس زاده در سه بازی گذشته موفق به گلزنی برای تیم نساجی نشده است و انتظارات هواداران تیم نساجی مازندران از موتور گلزنی تیم نساجی در سال های گذشته زیاد است و او نیز مطمئنا برای خارج شدن از این فشارها و رسیدن به شرایط ایده عال در این بازی خانگی فقط به فکر گل زدن است که این امر نیز می تواند قابل توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم قائمشهری تیم‌ نساجی در این فصل یک گل به ثمر رساند که مورد قبول واقع نشد تا او همچنان تا هفته چهارم برای به ثبت رساندن اولین گل خود منتظر بماند.

 

عباس زاده در لیگ سال گذشته به عنوان کاپیتان نساجی فقط تا هفته چهاردهم بازی کرد و بعد از آن با مصدومیتی که دچارش شد نتوانست در بازی های زیادی برای تیم خود به میدان برود‌.


 آخرین مصدومیت او از ناحیه زانو بود اما حضورش در بازی های گذشته این امیدواری را برای قائمشهری ها به وجود آورده است که حالا پس از برطرف شدن کامل مصدومیتش، موتور گلزنی تیمشان را سرحال در زمین ببینند.

 

گفتنی است که دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران عصر جمعه ۲۹شهریور از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

محمد عباس زاده نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد عباس زاده نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم، صنعت نفت آبادان میزبان پرسپولیس است.

این مسابقه حساسیت دو چندانی دارد چراکه علاوه بر اهمیت برای تیم‌های بالای جدول به خصوص استقلال در کورس قهرمانی، برای تیم‌هایی که گزینه سقوط هستند نیز مهم است.

صنعت نفت آبادان یکی از تیم‌هایی است که هفته‌هاست برای بقا می‌جنگد و اکنون با ۱۶ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به نساجی در رده پانزدهم قرار دارد.

نساجی که فردا دیدار حساس و سختی با تراکتور دارد، در روز اول بازی‌های این هفته امیدوار است که پرسپولیس صنعت نفت را شکست دهد تا با گرفتن امتیاز از تراکتور شانس جدا شدن از قعر جدول را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی
  • نساجی به لطف پرسپولیس قعرنشین نیست!
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • این بار یکی بزنند، صد تا می‌ خورند | به آمریکایی‌ها هشدار می دهیم
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • ◄ الحاق ۵ هزار هکتار زمین به محدوده شهرهای خراسان جنوبی