Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه دماوند ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و ایثارگری‌های رزمندگان اظهارداشت: بزرگترین فایده جنگ هشت ساله، حفظ و تقویت روحیه انقلاب و ترویج این روحیه در نسل جوان و سطح جامعه بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حضور جوانان ما در صحنه دفاع مقدس ماندگار شد، تصریح کرد: ضعف هر کشوری از عوامل تحریک دشمن برای حمله است که خوشبختانه کشور ما در موضع قدرت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دماوند گفت: جدی گرفتن ظرفیت‌های داخلی در همه بخش‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی از شروط توسعه است که باید تقویت شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته با دوست و دشمن اتمام حجت کردند که اگر دشمن بفهمد از راه فشار حداکثری بر ایران، ما را مجبور به پذیرش شروط خود می‌کند، این کار را خواهد کرد.

فتاح با بیان اینکه معظم‌له تعامل با جهان را به شرط توازن منافع و زیردست قرار نگرفتن منافع دیگر کشورها را خوب بیان کرد و گفت: خوشبینی کودکانه برخی از گروه‌های سیاسی در مذاکره ایران و آمریکا ضرب‌المثل خواهد شد چرا که دشمن سعی دارد تا از راه فشار حداکثری ما را تسلیم کند.

وی گفت: پیام پهبادهای یمنی به دنیا این بود که عربستان محیط خوبی برای سرمایه گذاری اقتصادی نیست و هر لحظه ممکن است، مراکز اقتصادی و نظامی عربستان و امارات با آتش قهر یمنی‌ها به خاکستر تبدیل شود.

امام جمعه دماوند بیان داشت: امروز دود آتش‌بازی بین یمن و عربستان به چشم آمریکا هم رفته و این حاصل چاه کندن برای دیگران است.

وی در ادامه خطاب به مفتیان وهابی در عربستان نیز گفت: ای علمای وهابی کار شما به جایی رسیده که یک رئیس جمهور مسیحی قرآن بخواند و شما را به برادری و اخوت و عدم کشتن مسلمانان نصیحت کند.

فتاح همچنین خطاب به کسانی که در فضای رسانه‌ای جهان ایران را عامل حملات به مراکز نفتی عربستان معرفی می‌کنند، افزود: تاریخ جمهوری اسلامی نشان داده که ایران هیچ‌گاه آغاز کننده جنگ نبوده و ما نیازی به حمله به عربستان نداریم.

وی با اشاره به اینکه ایران امتحان خود را در دفاع مقدس پس داده است، افزود: چند نفر بزدل و ترسوی داخلی که قلم به دست هم هستند، خود را نماینده دولت شیردل ایرانی ندانند؛ ایران بیشه شیران و سرزمین مومنان بلند قامت است.

تهرام/۷۲۴۶/۶۰۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند هفته دفاع مقدس نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آقاجانی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران عنوان کرد: هرساله شعار سال به عنوان راهنما و راهگشا فعالان اقتصادی و تولید کنندگان است و امسال نیز اهتمام تولید کنندگان جهش تولید آن هم با مشارکت مردم است تا علاوه بر تحول در بخش تولید و افزایش اشتغال بتوانیم به شعار سال و رهنمودهای رهبری لبیک بگوییم.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان قم با اشاره به تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه در بیشتر کشورهای جهان گفت: باید توجه داشته باشیم در صورتی که شاهد تعطیلی پنجشنبه‌ها باشیم فعالان اقتصادی ایران فقط می‌توانند در سه روز کاری با بازارهای بین‌المللی ارتباط داشته باشند که این امر در امر صادرات و واردات مواد اولیه و کالای تمام شده ایجاد چالش خواهد کرد و قطعاً از سوی دولت و مجلس باید نسبت به تعطیلی پنجشنبه‌ها تجدید نظر صورت بگیرد و به جای آن شاهد تعطیلی روزهای جمعه و شنبه باشیم.

آقاجانی با اشاره به تجارت ۱۱۳ میلیارددلاری ایران با کشورهای مختلف جهان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران و بخش خصوصی ایران علی رغم تحریم‌ها و مشکلاتی که دشمنان در مباحث اقتصادی ایجاد کرده اند توانسته است به تعاملات تجاری مناسبی با دنیا برسد و نباید از کنار این آمارها و تعاملات به راحتی گذر کنیم و فرصت گسترش آنها را با محدودیت زمانی در ارتباط با سایر بازارهای جهانی از دست بدهیم.

وی ادامه داد: ایجاد وقفه‌ای ۴ روزه در ارتباطات مالی و تجاری با دنیا و زیان اقتصادی ناشی از آن آنچنان مورد اهمیت است که بسیاری از کشورهای اسلامی و حوزه خلیج فارس برای کاهش این زیان‌ها، طی تصمیمی یکپارچه از سال ۲۰۰۸ میلادی و به‌صورت تدریجی طی ۵ سال، تعطیلات پایان هفته خود را از پنجشنبه و جمعه، به جمعه و شنبه تغییر دادند.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان قم با اشاره به تنظیم نامه‌ای از سوی خانه ایران پیرامون درخواست بازنگری و تجدید نظر در تعطیلی پنجشنبه‌ها عنوان کرد: خانه صمت استان قم ضمن حمایت از این نامه در خواست خود را برای این بازنگری مجدداً و موکدا اعلام می‌دارد.

کد خبر 6086973

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است