Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:41:28 GMT

اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۳۱۷۶

اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ضروری است

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سایری در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر ، اجرای سند تحول بنیادین را در راستای ارتقای تعلیم و تربیت ضروری خواند و گفت: پیامدهای سند ۲۰۳۰ برای کشور ایران قابل پذیرش نیست و آسیبی بزرگ محسوب می شود .
امام جمعه موقت میامی تصریح کرد : دانش آموزان امانت مردم هستند  باید با عزم جدی و اهداف برنامه ریزی شده در راستای  تربیت نسل انقلابی و جهادی گام های موثری برداشته شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سایری ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت : انتقال فرهنگ مقاومت که همان فرهنگ عاشورایی است به نسل های جوان و نوجوان از وظایف عمده مسئولان در شرایط کنونی است. 
امام جمعه موقت میامی گفت : حماسه ایستادگی مردم ایران ، هشت سال دفاع مقدس را به یکی از کم نظیرترین پدیده های تاریخ تبدیل کرد .
وی با بیان اینکه هفته گرامیداشت دفاع مقدس فرصتی برای ترویج فرهنگ شهادت است ، افزود : پاسداشت نام و یاد شهدا فراموش و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ضرورت دارد .
سایری تصریح کرد : حماسه دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام الهام گرفته از راه فرهنگ عاشورایی و رهنمود های امام راحل(ره)  است.
وی ادامه داد : موضع گیری قاطع رهبر معظم انقلاب در مقابل آمریکا  بازتاب‌های مختلفی در گوشه و کنار دنیا داشت، ملت شجاع ایران در مقابل دشمنان هراسی ندارند .
امام جمعه موقت میامی با توجه به تحول مثبت ایجاد شده در دوره جدید قوه قضاییه ، اظهار داشت : با تحول جدید امید بیشتری در میان مردم نسبت به دستگاه قضا ایجاد شده است و تحقق عدالت ضرورت دارد .

سایری تصریح کرد : مسئولان نسبت به رفع مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان تلاش و توانمندی شهرستان میامی گام های موثری بردارند.

۷۳۵۷/۶۱۶۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان میامی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه

صالحی مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه و لزوم جا به جایی درختان واقع در مسیر اجرای این پروژه، با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، عملیات انتقال این درختان آغاز شد. 

صالحی افزود: مرحله اول جابجایی و انتقال این درختان که مانع اجرای پروژه عمرانی می‌باشد، هم اینک در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از درختچه‌های میدان دفاع مقدس نیز به گلخانه سازمان منتقل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین یادآور شد: در اجرای تمام پروژه‌های توسعه شهری، چنانچه درختانی در مسیر اجرای پروژه قرار داشته باشد، به هیچ وجه قطع و نابود نمی‌شود، بلکه با رعایت کامل مسائل فنی و ایمنی به گلخانه سازمان منتقل و در اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای مرحله اول این عملیات حساس و مهم، ۲۵ اصله درخت در دست جابجایی و انتقال قرار دارد و کار جابجایی سایر درختان منتهی به میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) به قوت خود ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم