Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@19:49:36 GMT

دفاع مقدس، متعالی ترین نمونه مقاومت و ایستادگی است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۳۲۲۳

دفاع مقدس، متعالی ترین نمونه مقاومت و ایستادگی است

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه ایستادگی ملت و رزمندگان در برابر دشمنان الگو گرفته از نهضت حسینی بود، گفت: دفاع مقدس بالاترین و متعالی‌ترین نمونه مقاومت و ایستادگی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام «سید عمران حسینی‌نسب» ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه اظهار کرد: عمل به دستورات الهی و سنت پیامبر و مخالفت با هوای نفس از ویژگی‌های متقین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه سلطانیه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر عدم مذاکره با آمریکا در هیچ سطحی و با بیان اینکه پیشنهاد مذاکره بدون پیش شرط یا با ۱۲ شرط نشانه سیاست آشفته آمریکاست، افزود: هدف آمریکا از پیشنهاد مذاکره برای اثبات موفق بودن فشار حداکثری است و لذا مذاکره با دشمنی که به هیچ یک از اصول و قوانین بین‌المللی پایبند نیست خلاف عزت، حکمت و مصلحت است.

 

وی با اشاره به دشمنی‌های آمریکا حتی در زمان مذاکره و با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی یکی پس از دیگری می‌روند و اجسادشان خوراک مار و موریانه می‌شود، به تحلیل برکناری جان بولتون مشاور جنگ طلب ترامپ پرداخت و با بیان اینکه جان بولتون به منافقین وعده داده بود که سال نو میلادی را در ایران جشن می‌گیرند اما خودش قربانی شد، گفت: برکناری جان بولتون علاوه بر اینکه شکست سیاست ضد ایرانی آمریکا را نشان داد، موجب شد که رژیم‌های منطقه خود را بازنده بزرگ بدانند چرا که حساب ویژه‌ای برای جان بولتون باز کرده بودند که ترامپ را قانع کند به ایران حمله کنند.

 

حسینی‌نسب با بیان اینکه البته با رفتن یا برکناری یک فرد، سیاست ظالمانه آمریکا تغییری نمی‌کند، افزود: تا سیاست استکباری آمریکا ادامه دارد از ایران اسلامی فقط صدای مرگ بر آمریکا شنیده خواهد شد.

 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه برخی از رژیم‌های منطقه با این همه تاکیدات قرآن به اخوت و برادری بنام اسلام، مسلمان کشی می‌کنند، گفت: حکام عربستان و بحرین و امارات از اینکه یک رئیس جمهور مسیحی به آنها عمل به قرآن را یادآوری می‌کند، باید خجالت‌زده شوند.

 

وی با اشاره به اقدامات فساد ستیزی قوه قضائیه و با بیان اینکه این اقدامات حاکی از عدالت‌خواهی، رویکرد انقلابی و مدیریت جهادی با عزم قاطع برای مقابله با فساد است و مایه امیدواری مردم شده است، تصریح کرد: نامه‌نگاری یا برآشفتگی و ناخرسندی غیر انقلابیون و مدعیان مبارزه با فساد، قوه قضائیه را از مسیری که انتخاب کرده، باز نمی‌دارد، چرا که ملت انقلابی مطالبه‌گر مبارزه با فساد در تمام سطوح هستند.

 

حسینی‌نسب با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه ایستادگی ملت و رزمندگان در برابر دشمنان الگو گرفته از نهضت حسینی بود، گفت: دفاع مقدس بالاترین و متعالی‌ترین نمونه مقاومت و ایستادگی است.

 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس هم در تحریم بود و حتی سیم خاردار هم به ایران نمی‌دادند، ولی از آغازین روزهای دفاع مقدس برای خودکفائی و تولید تجهیزات تلاش شد به طوری که اکنون پهپاد پیشرفته آمریکا توسط رزمندگان ما سرنگون می‌شود، ادامه داد: در کنار توان دفاعی نباید از نقش محوری و اساسی ولی فقیه غافل شد و جمهوری اسلامی ظرفیت عظیم مدیریت ولایت فقیه را به جهانیان آشکار کرد.

 

وی با بیان اینکه تقارن همه ساله آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی فرصت خوبی است که هم مدارس با رنگ و بوی مقاومت و انقلابی‌گری درس خود را آغاز کنند و هم اهداف انقلاب و شهدا به دانش آموزان بیان شود، افزود: بر اساس سند تحول، تربیت اسلامی همگام با گام دوم انقلاب مهمترین رکن در آموزش و پرورش است.

 

حسینی‌نسب با اشاره به سالروز تخریب حرم امام هادی و امام عسکری علیهماالسلام توسط گروه‌های تکفیری و با بیان اینکه این جنایت مسبوق به سابقه است و قبور ائمه بقیع هم توسط وهابیت تخریب شده و متوکل عباسی هم قبر امام حسین(ع) را شخم زد، افزود: حرم ائمه معصومین جایگاه ویژه‌ای در نزد مسلمانان دارد و این جنایت‌ها نتیجه‌ای جز رسوایی برای دشمنان نداشته و لذا امسال در بیش از ۱۰۰ کشور مراسم عزاداری حسینی برگزار شد.

 

امام جمعه سلطانیه با تاکید مجدد بر نیاز سلطانیه به مصلی نماز جمعه و با اشاره به آغاز احداث پروژه مصلی از سال ۹۶ و بلا تکلیف ماندن آن بخاطر نبود منابع مالی گفت: مصلی پیامبر اعظم سلطانیه نیازمند یاری خیران نیکوکار است.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل شیراز هفته دفاع مقدس ماه محرم فعالیت های مسجدی عزاداری محرم خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مشارکت مشروع ایران در نبرد طوفان‌الاقصی، صف جهاد مقدس اسرائیل تکمیل شد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، در یادداشت «ابوجراح شلیل» نویسنده و روزنامه نگار یمنی که نسخه‌ای از آن را در اختیار خبرنگار تقریب قرار داد، آمده است: تجاوز رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی سفارت ایران در سوریه، فرصتی برای دخالت نظامی ایران در «نبرد طوفان الاقصی وفتح الموعود» ایجا کرد که صف محور مقاومت اسلامی و زوال اسرائیل را کامل می‌کند.

رژیم اسرائیل با تجاوز به کنسولگری ایران در سوریه، تمام ساختار خود را به سمت نابودی سوق داد و با این تجاوزگری، آغاز زوال خود را ترسیم کرد. بزرگترین حماقت‌هایی که رژیم اسرائیل با تشویق و حمایت شیطان اکبر، آمریکا به عنوان حامی اصلی تروریسم مرتکب شده، تجاوز از خطوط قرمز با هدف قرار دادن کنسولگری ایران در زمانی است که ایران به دنبال مجوز مشروع و قانونی متناسب با وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی و هماهنگ با قوانین بین المللی بود تا در «نبرد طوفان الاقصی و الفتح الموعود و الجهادالمقدس» دوشادوش تمام کشورهای محور مقاومت در راستای حمایت از مسئله فلسطین مشارکت کند، مسئله‌ای که مسئله مرکزی و محوری و نخست و اساسی تمام امت اسلام و عربی است.

تجاوز رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق، یک اقدام جنایتکارانه، تروریستی، بزدلانه و احمقانه است، این در حالی است که این رژیم با قوی‌ترین و سخت‌ترین نبرد، یعنی نبرد طوفان‌الاقصی روبه‌رو است که نبردی سرنوشت‌ساز برای رژیم غاصب به شمار می‌رود.

رژیم صهیونیستی با تمام جنبش‌های مقاومت فلسطین در یک نبرد واحد و در یک زمان واحد می‌جنگد در حالی که از زمان تاسیس این رژیم غاصب در فلسطین در بیش از هفت دهه پیش سابقه نداشته است این رژیم با تمام جنبش‌های مقاومت فلسطین در یک نبرد واحد و یکپارچه اسلامی عربی روبه‌رو شود.

علاوه بر آن، باید به مشارکت کشورهای محور مقاومت در نبرد طوفان الاقصی، برای یاری و کمک به ملت فلسطین و جنبش‌های مقاومت فلسطین اشاره کرد که در راس آن، مشارکت جمهوری یمن در نبرد طوفان‌الاقصی با نبرد فتح الموعود و جهاد مقدس است که سید عبدالملک الحوثی، رهبر انقلاب یمن آن را اعلام کرد. نبردی که تمام قشرهای مردم مجاهد و بزرگ یمن علیه رژیم اسرائیل و در راستای دفاع و حمایت از ملت فلسطین و جنبش‌های مقاومت و پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به ملت یمن در آن مشارکت دارند. نبردی که رژیم اسرائیل و کشورهای مستکبر و طاغوت و شرور و تروریسم جهانی و در راس آن شیطان اکبر، آمریکا و انگلیس متحمل خسارت‌های سنگین و شکست‌های خفت‌بار در دریای سرخ ،دریای عرب، خلیج عدن، باب المندب و اقیانوس هند شده‌اند.

با این حال، رژیم اسرائیل با تجاوز به حاکمیت ایران از طریق هدف قرار دادن ساختمان کنسولی سفارت آن در سوریه، مرتکب حماقت شد و توجیه مشروع و قانونی و فرصت را برای مشارکت نظامی ایران در «نبرد طوفان‌الاقصی و الفتح الموعود» در کنار همه کشورهای محور مقاومت اسلامی فراهم کرد که با این کشورها، صف جهاد مقدس وحلقه پیروزی وعده داده شده برای زوال رژیم اسرائیل این غده سرطانی که بر پیکره امت رشد کرده است، کامل می‌شود تا امت اسلام و عربی با نابودی این غده سرطانی در صلح و امنیت و ثبات زندگی کند.
 

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • عملیات «وعده صادق» حیثیتی برای رژیم صهیونیستی باقی نگذاشت
  • با مشارکت مشروع ایران در نبرد طوفان‌الاقصی، صف جهاد مقدس اسرائیل تکمیل شد
  • حماسه‌آفرینی‌های شهید زاهدی، افتخاری ماندگار است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا جمعه
  • پیام امام جمعه اهل سنت بوشهر به حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد
  • نخل‌های قصر شیرین، نمادی از ایستادگی ایران در طول دفاع مقدس + فیلم