Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما با اشاره به سیاست‌های جدید این گروه در ساخت مجموعه‌های نمایشی تاکید کرد: تبدیل رویه پذیرندگی طرح به سفارش دهی آن و همچنین تغییر رویه محتوایی از پرداختِ صرف به آسیب‌ها و سیاهی‌های موجود به ترویج نگاه تمدنی به کشور و انقلاب اسلامی بخشی از این سیاست هاست.

رضوانی یاد آور شد: توجه به برند‌های موفق شبکه در گذشته، تعریف تولیدات صنعتی و ارزان و زودبازده برای امکان واکنش سریع به موضوعات روز کشور و همچنین فراهم آوردن امکان ورود نیرو‌های جوان و خلاق به بدنه نویسندگان و تولید کنندگان که از مسیر تعریف همان تولیدات خواهد بود از سیاست‌ها و تکالیف ما در شبکه است که به فضل خدا با همفکری و مساعدت مدیران سازمان در حال پیشبرد آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما با اشاره به تولیدات نمایشی این شبکه گفت: پخش سریال‌های تولیدی شبکه پنج سیما از نوروز ۹۹ آغاز می‌شود و تا قبل از آن شبکه از تولیدات تامینی در حوزه سریال بهره خواهد برد.

وی افزود:اولین سریال که از پنج روز قبل از نوروز ۹۹ پخش آن آغاز می‌شود و در ۴۰ قسمت تا ۵ اردیبهشت ادامه دارد، مجموعه‌ای است کمدی با نام موقت «آخرین نشانِ مردی» که با اقتباس از کتابی با همین نام در حال نگارش است و به زودی وارد پیش تولید می‌شود.

وی ادامه داد: سرپرستی تیم نویسندگی را «احسان ثقفی» نویسنده تلویزیون و سینما به عهده دارد.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج تاکید کرد: این مجموعه قابل طبقه‌بندی در حوزه طمس (طنز موقعیت سبک یا همان سیتکام) است و بر اساس عناصر مهمی از سبک زندگی ایرانی-اسلامی طراحی شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سیاست فیلم شبکه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در جدیدترین قسمت خود میزبان «محمد حسن روحانی» (سردبیر برنامه) خواهد بود، تا با گفتگویی هدفمند به جمع‌بندی موضوع واسطه‌گری برای ازدواج بپردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و جدیدترین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • «هیس، هیچی نیس!» روی آنتن تلویزیون می‌رود
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو
  • فانتزی «هیس، هیچی نیس!» از اول اردیبهشت روی آنتن می‌رود