Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رحیم خامدی مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اعلام کرد: ساعت ۹:۱۰ صبح امروز، جمعه ۲۹ شهریور، حادثه تیراندازی در شهرک عارف قزوین رخ داد که طی آن یک نفر به قتل رسید.

وی ادامه داد: در این حادثه که احتمالاً به دلیل اختلافات خانوادگی بوده داماد خانواده با عصبانیت لحظه‌ای با اسلحه شکاری همسر و پدر همسر خود را مورد اصابت قرار داده و از محل متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: این دو مضروب به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند که پدر زن این مرد در بیمارستان فوت کرد و همسرش نیز بستری و تحت درمان است.

خامدی عنوان کرد: قاتل یک ساعت بعد از این حادثه با حضور در یکی از کلانتری‌های شهر قزوین خود را معرفی کرد.

درگیری راکبین موتورسوار منجر به قتل شد

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین همچنین اعلام کرد: در حادثه‌ای دیگر چند جوان موتورسیکلت‌سوار در چهارراه ولیعصر (عج) قزوین با هم درگیر می‌شوند که در پی آن یک نفر به قتل می‌رسد.

وی تشریح کرد: در این درگیری که متأسفانه بین راکبین دو موتورسیکلت رخ داده با استفاده از سلاح سرد دو نفر مجروح شدند که پس از انتقال به بیمارستان جوان ۲۰ ساله‌ای به علت شدت جراحت فوت کرده و جوان دیگر هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان است.

خامدی ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع قتل پرونده‌ای تشکیل و موضوع در دست بررسی نیروهای اطلاعاتی و انتظامی پلیس قزوین قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از اقدامات فنی انجام شده توسط نیروهای اطلاعاتی پلیس قزوین فرد مظنون در کمتر از چهار ساعت دستگیر شد و در بازجویی قاتل را معرفی کرد.

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین یادآور شد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

کد خبر 455624 برچسب‌ها آسیب اجتماعی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آسیب اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب

به گزارش خبرگزاری پلیس، مرکز اطلاع رسانی فراجا، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: لینک های منتشره جهت ثبت نام و نقش آفرینی در طرح "تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی" و موارد مشابه، از جانب پلیس نمی باشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفا از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد/ ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید
  • پلیس، لینکی برای ثبت ‌نام در تذکرکشف حجاب ارسال نکرده ‌است
  • لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از طرف پلیس نیست
  • فراجا: لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • پلیس : لینک‌های منتشره درخصوص ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب ما نیست
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب
  • لینک‌های تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست