Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@09:01:19 GMT

تجمع دانشجویان انقلابی در حمایت از کارگران هپکو

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۳۵۶۹

تجمع دانشجویان انقلابی در حمایت از کارگران هپکو

به گزارش فارس، جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های کشور، بعد از نماز جمعه امروز در حمایت از کارگران شرکت هپکو و همچنین اعتراض به روند خصوصی‌ها در اراک تجمع کردند.

بنابراین گزارش در همین راستا جمعی از دانشجویان انقلابی و عدالتخواه و طلاب با حضور در نماز جمعه اراک در تجمع بعد از نمازجمعه در این شهر شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان در این تجمع با کارگران هپکو همراه شده و با در دست داشتن دست نوشته‌ها و سر دادن شعارهایی ضمن اعتراض به روند خصوصی سازی‌ها از مسئولان خواستند تا سریعا به وضعیت شرکت هپکو رسیدگی کنند.

گفتنی است، دانشجویان قرار است امروز با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک دیدار و درباره وضعیت شرکت هپکو گفت‌وگو کنند.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳

 به گزارش تابناک به نقل از همشهری، دامنه مزد قانونی کارگران در سال‌جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود.

 کارگران حداقل بگیر محروم از مزایا اندکی بیش از ۷ میلیون تومان دریافتی دارند و کارگران باسابقه، مدیران و متخصصان حوزه کارگری می‌توانند بنا به وضعیت اشتغال، تأهل، تعداد فرزند، سابقه اشتغال، سختی کار، مزد رتبه، فوق‌العاده‌های خاص و... تا ۷ برابر حداقل مزد یعنی حدود ۵۰ میلیون تومان مزد بگیرند. البته در بخش خصوصی، امکان پرداخت بیش از این رقم نیز وجود دارد و کارفرمایان این بخش باید ضمن اجرای مصوبه دستمزد نسبت به افزایش مزد و مزایا در قالب پیمان‌های دسته‌جمعی پس از تأیید وزارت کار اقدام کنند؛ اما سقف پرداختی به کارگران مشمول قانون کار شاغل در مؤسسات و نهاد‌های عمومی غیردولتی و شرکت‌های غیردولتی وابسته به صندوق‌های بیمه‌ای و بازنشستگی نمی‌تواند بیش از ۵۰میلیون تومان باشد.

دیگر خبرها

  • وضعیت شهر اصفهان عادی است
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • اجتماع مردم رودبار قصران در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن
  • تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی
  • تجمع اردستانی‌ها در حمایت از اقدام سپاه
  • تجمع مردم دره شهر در حمایت از حمله به اسرائیل