Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:مسئولان استان باید با تمام توان زمینه اسکان و تسهیل ورود و خروج زائران حسینی را فراهم کنند تا این عزیزان بدون هیچ مشکلی بتوانند به زیارت بروند. ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان که در مصلی قدس برگزار شد اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیاری از کشورهای دنیا بعثی‌ها را همراهی می‌کردند اما برخی بر این باور بودند که صدام با ارتش خود در مقابل ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به اینکه صدام را بسیاری از کشورهای دیگر همراهی می‌کردند و ایران تنها بود اما همدلی مردم ایران موجب شد تا واقعه کربلا زنده و حق بر باطل پیروز شود.

وی با اشاره بر اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس همه اقشار کشور علیه دشمن با یکدیگر متحد شدند تصریح کرد: ملت صبور ایران با تمام قوا جلوی هجوم متجاوزان را گرفتند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران به چنگ بیگانگان بیفتد.

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را از جمله وظایف مردم ایران عنوان کرد و افزود: در زمان جنگ تحمیلی رشادت‌های بسیاری از ملت ایران شاهد بودیم و جانبازان و شهدای زیادی نیز تقدیم انقلاب شده که باید به پاس قدردانی از خون شهدا همواره نام و یاد آن‌ها را زنده نگه داریم.

امام جمعه بندرعباس: مذاکره با آمریکا هیچ فایده‌ای برای ملت ایران نداردامام جمعه بجنورد: چرا مسئولان بجنورد نمی‌توانند موضوع «زباله» را مدیریت کنندامام جمعه اردبیل: ریشه مشکلات اقتصادی جامعه به مقوله فرهنگ بازمی‌گردد

امام جمعه زاهدان بیان کرد: با توجه به اینکه اربعین حسینی را در پیش داریم و زائران حسینی کشورهای همسایه برای رسیدن به کربلای معلی باید از طریق مرز میرجاوه و استان ما وارد کشور ایران و سپس راهی عراق شوند میزبانی و خدمت رسانی به زائر امام حسین(ع) توفیق بزرگی است که هرسال  شامل حال مردم استان ما می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مسئولان استان باید با تمام توان زمینه اسکان و تسهیل ورود و خروج  زائران حسینی را فراهم کنند تا این عزیزان بدون هیچ مشکلی بتوانند به زیارت بروند.

انتهای پیام/ ت

R7843/P/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج رکود بازار مسکن تنها با اتکا به توان مردم در ساخت‌وساز امکان‌پذیر است

میرزایی کارشناس حوزه مسکن درخصوص راهکارهای تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی گفت: در حال حاضر این شعار در بخش مسکن تنها از طریق اختصاص اراضی و پرداخت تسهیلات ساخت محقق می شود و در شرایط کنونی این طرح می تواند در قالب طرح نهضت ملی مسکن امکان پذیر شود.

وی افزود: حضور بخش خصوصی و همچنین حضور سازندگان و متقاضیان به عنوان مالکان این پروژه ها می تواند با اختصاص اراضی امکان پذیر و تسهیل شود.

او بیان کرد: دولت می تواند با واگذاری اراضی به متقاضیان و همچنین حمایت از سازندگان اجرای این طرح را تسهیل کند که نتیجه آن افزایش تولید واحدهای مسکونی و در نتیجه بهبود و ثبات بازار مسکن خواهد بود.

میرزایی یادآور شد: دولت می تواند با اجرای این اقدام گام مهمی در بهبود وضعیت بازار مسکن بردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ورود مسافران نوروزی به سیستان و بلوچستان ۷۸ درصد رشد داشت
  • ۱۲ هزار و ۲۰۳ نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان پذیرش شدند
  • افزایش ۷۸ درصدی ورود مسافران نوروزی به سیستان و بلوچستان
  • خروج رکود بازار مسکن تنها با اتکا به توان مردم در ساخت‌وساز امکان‌پذیر است
  • ورود بیش از ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی به سیستان وبلوچستان
  • ورود بیش از ۱۴۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی به چابهار
  • ‌ رشد ۷۸ درصدی ورود مسافران نوروزی به سیستان و بلوچستان
  • ‌ رشد ۷۸ درصدی ورود مسافران نوروزی به سیستان بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی ورود مسافران نوروزی به سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی ورود مسافران نوروزی به سیستان بلوچستان