Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی وعده ۴بانده کردن محور مهران-ایلام را تا اربعین سال ۹۹ داد و گفت: محاسبات مربوط به مفروضات پایانه مهران بهم خورده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در بازدید از پایانه مرزی مهران درباره وضعیت حمل و نقل در محور‌های مواصلاتی استان ایلام اظهار کرد: در زمینه حمل و نقل استان به ویژه در محور مهران - ایلام سال گذشته شاهد بهره‌برداری ۸۲ کیلومتر از این محور ۱۰۲ کیلومتری بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: محور مهران - ایلام احتیاج به بازسازی با آسفالت و ترمیم داشت که این اتفاق صورت گرفت. قرار است ۱۲ کیلومتر دیگر این محور که در حال آسفالت شدن است با تکمیل و نهایی شدن به بقیه مسیر اضافه شود.

اسلامی افزود: با توجه به واریانت کار شده و افزایش طول این محور، ۹ کیلومتر باقیمانده با توجه به کوهستانی بودن منطقه کمی زمانبر خواهد بود. امیدواریم در نیمه نخست سال آینده و پیش از اربعین این محور تکمیل و مسافران از ۴ خط آن بهره‌مند شوند.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: موضوع دیگر که در بحث محور‌های مواصلاتی ایلام در دستور کار قرار دارد به مواصلات ایلام از طریق حمیل برمی گردد که طرح و احداث تونل آن در دست اقدام است تا بتوانیم گسترش ظرفیت محور‌های استان را شاهد باشیم.

اسلامی گفت: از سازمان راهداری خواسته شده تا طرح جدیدی را برای پایانه مهران تهیه کند. مفروضاتی که برای پایانه مهران بوده امروز کلا محاسبات آن بهم خورده، بنابراین باید یک طرح جدید فرض و کار شود تا برای این پایانه ایجاد ظرفیت به همراه داشته باشد. قطعا با تکمیل مطالعات مشاور این موضوع در برنامه گذاشته خواهد شد تا بلافاصله با تکمیل طرح کار آغاز شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهران راه وزیر اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان مهران گفت: پروژه‌های مورد بازدید در این سفر با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: امیدواریم با تلاش جمعی و حضور میدانی و موثر مدیران استانی، در خدمت‌گذاری بیشتر به زائران‌حسینی و مردم شریف شهرستان مهران توفیق داشته باشیم.

کد خبر 6082108

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار