Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستور اعلام حالت آماده‌باش در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز مستقر در ماهشهر، عسلویه و کنگان صادر شد. این اعلام وضعیت نارنجی در برخی صنایع پتروشیمی، مربوط به رزمایش‎های نوبه‌ای است.   براساس اخبار دریافت شده از منابع آگاه، اعلام وضعیت نارنجی در چارچوب رزمایش‌های نوبه‌ای در حوزه پدافند غیر عامل بوده و ناظر بر احتمال شکل گیری تهدید محتملی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، رزمایش فوق صرفا مربوط به چند واحد نفتی و پتروشیمی بوده و عمومیت ندارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آماده باش عسلویه کنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهار نظر اردوغان در مورد آخرین شایعات مربوط به اقامتگاه رهبران حماس

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در هواپیمای بازگشت از عراق به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

یکی خبرنگاران از اروغان پرسید: ادعاهایی وجود دارد مبنی بر اینکه فشار جدی بر اعضای حماس در قطر وجود دارد و دولت حماس باید آنجا را ترک کند. آیا امکان آمدن آنها به ترکیه وجود دارد؟ آیا درخواستی از شما شده است؟
 
وی در پاسخ اظهار داشت: مهم این نیست که رهبران حماس کجا هستند، آن چیزی که مهم است، وضعیت غزه است. صادقانه بگویم، من چنین اطلاعاتی در مورد وضعیت آنها در قطر در مورد این موضوعی که شما اشاره کردید، دریافت نکرده‌ام. من چیزی نشنیده‌ام که امیر قطر، شیخ تمیم، در قبال این برادران اقدامی انجام دهد که وضعیت آنها در قطر را نادیده بگیرد. من فکر نمی‌کنم او چنین اقدامی را انجام دهد. اخلاص او نسبت به آنها، رفتارش با آنها همیشه مانند یکی از اعضای خانواده است. من فکر نمی‌کنم که این نگرش نسبت به آنها در آینده تغییر کند.

گفتنی است: اخیرا شایعاتی از سوی رسانه‌های اسرائیلی و آمریکایی در خصوص فشار بر رهبران حماس برای ترک کشور قطر و احتمال بلوکه شدن اموال آنها مطرح شد که رهبران حماس این شایعات را تکذیب کردند.

ولید الکیلانی، مسئول اطلاع‌رسانی حماس در این باره به خبرنگار تقریب گفت که رسانه‌های آمریکایی و اسرائیلی قصد دارند با انتشار چنین شایعاتی رهبران حماس را برای قبول توافق تحت فشار قرار دهند. این در حالی است که موضع رهبران حماس در خصوص مذاکرات مانند کوه‌های سربه فلک کشیده فلسطین استوار است. 
 

دیگر خبرها

  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی
  • اظهار نظر اردوغان در مورد آخرین شایعات مربوط به اقامتگاه رهبران حماس
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد
  • زمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای در کره شمالی
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است