Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@08:09:15 GMT

وعده ۴ بانده کردن محور مهران – ایلام تا اربعین ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۳۷۶۸

وعده ۴ بانده کردن محور مهران – ایلام تا اربعین ۹۹

به گزارش اکوفارس، تسنیم نوشت: محمد اسلامی در بازدید از پایانه مرزی مهران درباره وضعیت حمل و نقل در محورهای مواصلاتی استان ایلام اظهار کرد: در زمینه حمل و نقل استان  به ویژه در محور مهران - ایلام سال گذشته شاهد بهره‌برداری ۸۲ کیلومتر از این محور ۱۰۲ کیلومتری بوده ایم.

وی تصریح کرد:  محور مهران - ایلام احتیاج به بازسازی با آسفالت و ترمیم داشت که این اتفاق صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است ۱۲ کیلومتر دیگر این محور که در حال آسفالت شدن است با تکمیل و نهایی شدن به بقیه مسیر اضافه شود.

اسلامی افزود: با توجه به واریانت کار شده و افزایش طول این محور،   ۹ کیلومتر باقیمانده با توجه به کوهستانی بودن منطقه کمی زمانبر خواهد بود. امیدواریم در نیمه نخست سال آینده و پیش از اربعین این محور تکمیل و مسافران از ۴ خط آن بهره‌مند شوند.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: موضوع دیگر که در بحث محورهای مواصلاتی ایلام در دستور کار قرار دارد به مواصلات ایلام از طریق حمیل برمی گردد که طرح و احداث تونل آن در دست اقدام است تا بتوانیم گسترش ظرفیت محورهای استان را شاهد باشیم.   

اسلامی گفت: از سازمان راهداری خواسته شده تا طرح جدیدی را برای پایانه مهران تهیه کند. مفروضاتی که برای پایانه مهران بوده امروز کلا محاسبات آن بهم خورده، بنابراین باید یک طرح جدید فرض و کار شود تا برای این پایانه ایجاد ظرفیت به همراه داشته باشد. قطعا با تکمیل مطالعات مشاور این موضوع در برنامه گذاشته خواهد شد تا بلافاصله با تکمیل طرح کار آغاز شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه زائرسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است، گفت: تکمیل این زائرسرا نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد رحیمی با اعلام این خبر، اظهار داشت: ساخت این زائر سرا با توجه به نیازهای شهر مرزی مهران به دلیل تردد میلیون ها زائر به خصوص در ایام اربعین،در این شهر مرزی در حال اجرا است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام زیربنای این زائرسرا را 2 هزار و 400 مترمربع اعلام کرد و گفت:این پروژه با پیشرفت 40درصدی در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون هشت میلیارد تومان برای ساخت این زائرسرا هزینه شده است،تصریح کرد:22 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اعتبار نیاز است‌.

رحیمی به دیگر مشخصات این پروژه اشاره داشت و گفت:این زائرسرا در سه طبقه و داشتن حسینیه برای اسکان 300 نفر در طول روز در حال اجرایی است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام در پایان افزود:این پروژه از محل اعتبارات مرکز با جدیت در حال اجرایی شدن است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • تردد ۱۴۳ هزار نفر از مرز مهران
  • فیلم| محور پیرانشهر به تمرچین سفیدپوش شد
  • مهران و شلمچه پرترددترین پایانه‌های مرزی کشور در ۱۰ روز گذشته
  • برگزاری باشکوه اربعین و انتخابات دو توفیق بزرگ سال قبل استان ایلام بود
  • ۱۰۰ واحد بوم‌گردی ایلام آماده پذیرایی از گردشگران است
  • (ویدیو) محور پیرانشهر به تمرچین سفیدپوش شد
  • تکمیل باند رفت فاز ۲ آزادراه تهران - شمال؛ کاهش زمان سفر و افزایش ایمنی
  • جلوه گری تعامل مردم و مسئولان در کنگره بزرگ اربعین و انتخابات