Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:25:47 GMT

8 سال دفاع مقدس فرهنگ مقاومت را نهادینه کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۳۸۲۳

8 سال دفاع مقدس فرهنگ مقاومت را نهادینه کرد

امام جمعه ایلام گفت:مقاومت ایران در 8 سال دفاع مقدس موجب تشکیل جبهه مقاومت شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار کرد: حمله اخیر انصارالله یمن به تاسیسات نفت عربستان، سبب سردرگمی آل سعود و متحدانش در جهان شده و این امر مهم از نشانه‌های قدرت الهی و دفاع از مظلومان و مسلمانان در برابر ضالمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمریکا در هرجایی که عکس العملی علیه ایران انجام داده شدیدترین ضربه را خورده و با شکست مواجه بوده است، تصریح کرد: اگر آمریکا فکر می‌کند با فشار می‌تواند ایران را پای میز مذاکره بیاورد، خیالی خام و طبل توخالی است، بنابراین نشریات و رسانه‌ها در فضای مجازی به رهنمودهای رهبر توجه داشته باشند.

کریمی تبار ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همواره فرموده‌اند دشمن برای مذاکره با جمهوری اسلامی تلاش می‌کند و ایشان می فرمایند"مذاکره یعنی تحمیل خواسته‌های آمریکا بر ایران و این مذاکره نمایش موفقیت آمریکا در جهان و منطقه است،" لذا به هیچ عنوان مذاکره با آمریکا در هیچ سطحی انجام نمی‌گیرد مگر اینکه توبه کند در آن صورت آمریکا می‌تواند به عنوان عضوی از مذاکره کننده حضور پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به هفته دفاع مقدس، ادامه داد: هفته دفاع مقدس، آزمون سخت ملت ایران بود و مقاومت برکات زیادی برای جمهوری اسلامی به همراه داشته به طوری که آمریکا تاکنون جرات تجاوز به خاک ایران اسلامی نداشته است و مقاومت ملت در جنگ هشت ساله دوران دفاع مقدس سبب تشکیل جبهه مقاومت در منطقه و جهان شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام جمعه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد