Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@10:17:34 GMT

مشکلات هپکو هرچه سریعتر رفع شود/ ضرورت حفظ انسجام در کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۳۸۸۰

مشکلات هپکو هرچه سریعتر رفع شود/ ضرورت حفظ انسجام در کشور

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت‌المقدس شهر اراک، اظهار داشت: در طول دوران انقلاب اسلامی ایران، دشمن همواره به دنبال آن بوده که از هر طریق ممکن به ما آسیب وارد کند و امروز نیز سعی دارد با تحریم و فشار اقتصادی ما را تسلیم کند، اما این آرزو هرگز محقق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: امت اسلامی ایران راه خود را یافته و به آن باور دارد و در همین مسیر نیز حرکت خواهد کرد و توطئه های دشمن نیز همچون اقدامات ۴۰ سال گذشته آن، همواره ناکام خواهد بود.

دری نجف آبادی بیان کرد: در این شرایط که دشمن در پی صدمه زدن به ما و اتحاد ما است، باید با تمام توان در مسیر وحدت و انسجام گام برداریم و از اشاعه ناامیدی و تفرقه پرهیز کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: باید با حفظ اتحاد و انسجام و با هوشیاری و هوشمندی توطئه های دشمنان را علیه ایران اسلامی خنثی کنیم و اجازه ندهیم هیج مساله ای اتحاد ما را در برابر دشمن خدشه دارد سازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: در این شرایط همچنین مسئولان بایستی توجه ویژه و عزم جدی برای حل مشکلات مردم داشته باشند که از جمله این مسائل باید به مشکلات واحدهای صنعتی و مطالبات کارگران این واحدها توجه کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: واحدهای صنعتی همچون شرکت هپکوی اراک به دلیل اجرای غیرالصولی فرآیند خصوصی سازی و اقدامات غیرکاشناسی امروز با مشکلات جدی مواجه شده اند و طی چند سال اخیر بارها برای حل مشکلات خود از مسئولان تقاضای پیگیری داشته اند.

دری نجف آبادی تاکید کرد: مسئولان امر هر چه سریعتر باید برای حل مشکل شرکت هپکو چاره اندیشی اصولی انجام دهند و این شرکت به افرادی واگذار شود که از اهلیت لازم برای مدیریت آن برخوردار باشند و بتوانند مشکلات را حل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک اضافه کرد: این شرکت با این میزان از نیروی انسانی باید دوباره به چرخه رونق و تولید بازگردد و در این زمینه بایستی بستر ارائه سفارش تولید هم به این شرکت فراهم شود.

وی عنوان کرد: مسئولان استان مرکزی پیگیری این مهم را به طور جدی در دستور کار قرار دهند تا هر چه سریعتر مشکلات شرکت هپکو رفع گردد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک همچنین در بخش دیگر سخنان خود به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهدا و ایثارگران و آزادگان دفع مقدس با رشادت خود موجب شدند که امروز ایران اسلامی در جهان از عزت و اقتدار برخوردار باشد و حتی یک وجب از کشور را به دست دشمن نسپردند. امروز ما باید دنباله رو راه این مردان باشیم و با قدرت در برابر دشمن و توطئه هایش بایستیم.

دری نجف آبادی همچنین با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی اظهار داشت: آئین عظیم اربعین حسینی امسال بایستی پرشکوه تر از هر سال برگزار شود چرا که یکی از مهمترین رخدادهای جهان اسلام است و در حقیقت با زنده نگاه داشتن این آئین، به حفظ پیام نهضت بزرگ عاشورایی کمک خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان برگزاری نماز جمعه امروز در شهر اراک، جمعی از کارگران شرکت هپکو، دانشجویان عضو انجمن اسلامی و گروه‌های مردمی در محوطه مصلای بیت‌المقدس اراک تجمع و بیانیه‌ای را قرائت کردند.

کد خبر 4723642

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خطبه های نماز جمعه هپکو اراک اربعین حسینی ماه محرم قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس شیراز اربعین 98 عاشورا ایلام مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در اراک: چهار منهای چهار!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر و در نخستین تجربه اوسمار به‌عنوان سرمربی در اراک با شکست تلخی رودررو شد.

در آن مسابقه که 26 بهمن ماه سال گذشته برگزار شد سرخ‌ها در نهایت با یک سوپرگل از حریف خود شکست خوردند تا شرایط برای مدیران باشگاه پرسپولیس و انتخاب جنجالی‌شان در آن مقطع دشوارتر شود. در آن مسابقه پرسپولیس با وجود ارائه نمایشی قابل قبول شکست خورد ضمن اینکه در آن مقطع هنوز بازیکنان جدید نقل و انتقالات زمستانی با به جمع سرخ‌ها نپیوسته بودند یا مجوز بازی نداشتند.

از بازی آن روز پرسپولیس در اراک شهاب زاهدی که مهاجم اصلی بود و نبیل باهویی که به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد حالا جایی در پرسپولیس ندارند اما در عوض نفراتی مثل اورونوف، آل‌کثیر، بابایی و عبدالکریم حسن می‌توانند به اوسمار کمک کنند تا خاطره آن شکست پاک شود. در عین حال پرسپولیس برای بازی حذفی جمعه امید عالیشاه را در اختیار نخواهد داشت چرا که مصدومیتش تا آن روز بهبود نخواهد یافت اما جالب اینجاست که عالیشاه در بازی هفته شانزدهم نیز به‌خاطر محرومیت غایب بود.

از لیست بیست نفره آن روز شاید وحدت حنانوف نیمکت‌نشین هم مجوز  حضور در سابقه جمعه را نگیرد  ضمن اینکه وضعیت برای بیرانند نیز نامشخص است.
با این حال اگر این دو بازیکن به دیدار جمعه نرسند توازن بین غایب‌ها و اضافه شده‌ها به ترکیب سرخ‌ها نسبت به دیدار دو ماه نیم قبل مقابل ایرالکو به‌هم خواهد خورد ضمن اینکه دانیال اسماعیلی‌فر هم در خطر محرومیت قرار دارد و اگر اینگونه شود شرایط برای اوسمار سخت‌تر هم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی
  • افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک
  • سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک افتتاح می‌شود
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • پرسپولیس در اراک: چهار منهای چهار!