Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@15:11:07 GMT

تردد از رودهن به سمت آمل ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۳۹۶۶

تردد از رودهن به سمت آمل ممنوع شد

سرهنگ سیاوش محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از اعمال محدودیت تردد در محور هراز خبر داد و اظهار داشت: در محور هراز از دقایقی قبل تردد از رودهن به سمت آمل ممنوع شده است.

محبی در ادامه افزود: در این محور و از ساعت ۱۷ و با اعلام مأموران مستقر در مسیر تردد از آب اسک به سوی رودهن جهت تخلیه بار ترافیکی یک طرفه خواهد شد و این ممنوعیت تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۳۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه شرق استان تهران افزود: در حال حاضر تردد در محور هراز در مسیر برگشت سنگین است و انتظار می رود، با ممنوعیت تردد از رودهن به سوی آمل از حجم ترافیک در این محور کاسته شود.

وی ترافیک در محور فیروزکوه را نیز در هر دو مسیر پر حجم اما روان خواند و گفت: محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم تا حرم دارای ترافیک عادی و روان است.

کد خبر 4723590

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه شرق استان تهران محدودیت ترافیکی اربعین حسینی ماه محرم قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس شیراز اربعین 98 عاشورا ایلام خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری سانحه تصادف گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش باران و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: شاهد بارش برف پراکنده در محور هراز، مه گرفتگی در تونل کندوان و محدوده گدوک سوادکوه هستیم.

وی وضعیت دیگر راه‌های استان را دارای بارندگی اعلام کرد.

کد خبر 6086010

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک در محور هراز سنگین است