Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:52:29 GMT

یدالله محبی از دور رقابت‌ها حذف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۳۹۹۶

یدالله محبی از دور رقابت‌ها حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر،  در ادامه پیکارهای سنگین وزن کشتی آزاد قهرمانی جهان که در شهر نورسلطان قزاقستان در جریان است، یدالله محبی از کشورمان از دور رقابتهای حذف شد.

محبی صبح امروز در دور نخست با نتیجه ۶ بر یک خودربولگا دورجخاند از مغولستان را مغلوب کرد و در دور بعد نیکولاس گویازدوفسکی از آمریکا را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مرحله مقابل الکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل پتریاشویلی، محبی از دور رقابتها کنار رفت.

کد خبر 4723676 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد یدالله محبی مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال کشتی آزاد دربی تیم ملی فوتبال ایران قزاقستان برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر جدول طلایی شد

در هفته نهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاه‌های ایران و در ورزشگاه نقش جهان تیم فوتبال سپاهان ب با نتیجه سه بر صفر مقابل مقابل آسمان گلستان به برتری دست یافت. 


در این بازی که شاگردان سعید جهانگیری در هوای ابری و همراه با بارش پراکنده باران برگزار کردند از ابتدا هجومی آغاز کرده و در دقیقه پنج روی ارسال عارف صدری و ضربه سر مرتضی استکی به گل رسیدند؛ در ادامه و در دقایق اضافه شده نیمه اول، این بار روی پاس گل جواد دهقانی و ضربه پای چپ سید علی حسینی به گل دوم دست یافتند.


در نیمه دوم و با تعویض‌های هجومی که در دستور کار قرار گرفت عارف صدری روی توپ ربایی عالی نوید تجلی موفق شد گل سوم را به ثمر برساند و در نهایت این دیدار با همین نتیجه پایان یافت.

در جدول رده بندی تیم سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدر نشین است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • در مقابل قطع اینترنت در زمان کنکور ایستادیم و نتیجه داد
  • ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • صدر جدول طلایی شد
  • غرور تیلور اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند | کامران قاسمپور از پس این کشتی‌گیر بر می آید
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?