Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران با اشاره به انتشار خبر دروغین حمله ایران به تأسیسات نفتی سعودی‌‌ها در رسانه‌های خارجی، آن را ناشی از تشدید پروژه ایران‌هراسی و دوشیدن عربستان توسط آمریکا قلمداد کردند. ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته دماوند ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین فوائد جنگ 8 سال دفاع مقدس حفظ و تقویت روحیه انقلاب و حرکت نسل جوان و جامعه ما بود که حضور در صحنه دفاع مقدس سبب ماندگار شدن انقلاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمن در آن زمان در ما احساس ضعف کرد و همین باعث شد تا به ما حمله کند افزود:‌ اشتباه بزرگ بعضی از ما در چالش اقتصادی که امروز دچار آن هستیم احساس ضعف ما بود دشمن متوجه شد که در این موضوع احساس ضعف داریمُ، لذا فشارهای اقتصادی را زیاد کرد.

امام جمعه شهرستان دماوند بیان کرد: جمهوری اسلامی جمهوری مؤمنین و جمهوری عزّت است دشمن می‌خواهد تا از راه فشار حداکثری ما را تسلیم کند اما ما در این 40  سال ثابت کردیم که بدون آمریکا هم می‌توان پیشرفت کرد و تنها شرط پیشرفت ما جدی گرفتن ظرفیت‌های داخلی در تمام بخش‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی است.

فتاح دماوندی ادامه داد: تعامل با دنیا به شرط توازن منافع و زیردست قرار نگرفتن خوب است اما شرط پذیرش توبه آمریکا و بازگشت به معاهده هسته‌ای است هر چند که توبه گرگ مرگ و بعید است آمریکا با این غرور و تکبر به برجام برگردد چرا که عهدشکنی در خون ترامپ جریان دارد.

وی سپس با بیان اینکه دود آتش بازی بین عربستان و یمن به چشم آمریکا هم رفته است تصریح کرد: حمله انصارالله به قلب صنعت نفتی 500  میلیارد دلاری عربستان پیام روشنی به جهان مخابره کرد و پیام این بود که عربستان محیط خوبی برای سرمایه‌گذاری اقتصادی نیست و هر لحظه ممکن است با آتش قهر یمنی‌ها مراکز اقتصادی و نظامی عربستان و امارات به خاکستر تبدیل شود.

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه ما در دفاع مقدس ایستادگی در برابر ظلم و ظالم را ثابت کردیم خاطرنشان کرد: عده‌ای بُزدل و ترسوی داخلی که بعضاً قلم به دست هم هستند خود را نماینده ملت شیردل ایرانی ندانند که ایران بیشه شیران و سرزمین مؤمنان بلند قامت است.

فتاح دماوندی همچنین افزود: برای لرزاندن دل بن‌سلمان‌ها و آل‌سعود همان گروه شبه نظامی یمنی یعنی انصارالله کافی است و نیازی به ورود سلیمانی‌های ما نیست، اتهام حمله ایران به تأسیسات نفتی سعودی‌‌ها برای تشدید پروژه ایران‌هراسی و دوشیدن عربستان توسط آمریکاست.

گزارش پنتاگون درباره حمله به تأسیسات نفتی عربستان ظرف 48 ساعت آینده منتشر می‌شودفرانسه: شواهدی درباره مبدأ حمله به تأسیسات نفتی عربستان در اختیار نداریمواکنش وزیر دفاع آمریکا به حمله اخیر به تأسیسات نفتی عربستان

هدف آمریکا از پیشنهاد مذاکره تسلیم بودن کشور است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در زمان آغاز جنگ تحمیلی هنوز نیروهای نظامی به خوبی شکل نگرفته بود که عراق و سایر کشورهای متحد در آن زمان جنگی را بر ما تحمیل کردند که خوشبختانه کشور ما از این جنگ سربلند بیرون آمد.

وی با اشاره به 8 سال جنگ تحمیلی و مدیریت کشور بیان کرد: مدیریت جنگ تنها به واسطه وجود امام خمینی(ره) بود که با موفقیت همراه شد در آن دوره مشکلات و معضلاتی وجود داشت اما به برکت وجود امام راحل و مدیریت خوب ایشان مردم کشور ما هیچ بحرانی را تجربه نکردند.

امام جمعه شهرری تصریح کرد: در طول دوران پهلوی و قاجار بخش‌‌های ‌زیادی از خاک کشور از دست رفت اما در طول 8 سال دفاع مقدس با مدیریت امام (ره) و نظارت ولایت فقیه حتی یک وجب از خاک کشور ما کاسته نشد.

شاهچراغی ادامه داد: ملت ایران بعد از امام خمینی(ره) تحت اطاعت رهبر معظم انقلاب است که مقاومت و نفس امام راحل در وجود ایشان به خوبی مشهود است که تحت رهبری ولایت فقیه هرگز لطمه‌ای به مقاومت مردم وارد نخواهد شد.

وی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: این ملت غیور گوش به فرمان امام خمینی(ره) و انقلاب بودند که شهید دادند و در طول این 8 سال به پای تمام کم و کاستی‌ها ایستادگی کردند.

امام جمعه شهرری سپس با اشاره به حذف نام شهدا از تابلو برخی از معابر شهر گفت: مردم کشور ما به واسطه وحدت و همدلی که دارند هیچ‌گاه در برابر این‌گونه اشتباهات کوتاه نخواند آمد.

شاهچراغی در ادامه با اشاره به اظهارات اخیر آمریکا تصریح کرد: اظهارات آمریکا مبنی بر عدم جنگ با ایران در حالی  مطرح می‌شود که آمریکا نه تنها نمی‌خواهد بلکه نمی‌تواند با کشور ما وارد جنگ شود.

وی ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم رهبری فرمودند مذاکره در هیچ سطحی انجام نخواهد شد و این سیاستی است که نظام جمهوری اسلامی اتخاذ کرده و مسئولان نیز باید از این اصل پیروی کنند.

امام جمعه شهرری سپس با بیان اینکه هدف آمریکا از مذاکره تسلیم بودن کشور است گفت: با شناختی که از مردم داریم و با شور حسینی که در ایام عزای امام حسین (ع) از مردم دیده شد با توجه به فراگیری اندیشه حسینی(ع) مردم ما از هر آنچه که باعث ذلّت شود پرهیز خواهند کرد.

آمریکا در جنگ اقتصادی و تبلیغاتی علیه ایران شکست خورده است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین قدوسی‌نژاد امام جمعه موقت ورامین امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین با تأکید بر رعایت تقوای الهی برای مسئولان نظام اسلامی اظهار داشت: رعایت تقوای الهی و یاد خدا سبب امانتداری در بیت‌المال مسلمانان می‌شود.

وی سپس با اشاره به انتشار خبر دروغین حمله ایران به تأسیسات نفتی سعودی‌‌ها در رسانه‌های خارجی تصریح کرد: همان‌گونه که فشارهای اقتصادی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نتوانست بر ملت ایران فشار وارد کند، دروغ‌پردازی‌ها و جنگ تبلیغاتی آن‌ها نیز نمی‌تواند نظر افکار عمومی دنیا را نسبت به ملت ایران منفی کند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: دشمن در پی تأمین منافع خود است و در این مسیر مسئولان کشور باید به فکر منافع ملت و کشور خود باشند و نباید به دشمن اعتماد کنند که اعتماد به دشمن سبب ضربه به کشور می‌شود.

قدوسی‌نژاد سپس با اشاره به آغاز فعالیت برخی افراد برای انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: مردم آگاه هستند و فریب شعارها و وعده‌های توخالی را نمی‌خورند که برای رأی دادن و انتخاب افراد به خوبی درباره آن شخص تحقیق می‌کنند.

اُبهت ایران اسلامی مدیون دوران 8 سال دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله باقری امام جمعه پیشوا ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان پیشوا با بیان اینکه تسلیت عاشورا در حقیقت از آثار ظهور حضرت مهدی(عج) است اظهار داشت: آمادگی برای ظهور حضرت حجت(عج) اقدامی دارد که قدم نخست آن برای خدا و جلوگیری از خودخواهی و  قدم دوم قبول تقصیرات و بدهکاری‌های خود به جای طلبکاری از امام معصوم(ع) است.

وی همچینن ادامه داد: قدم سوم در آمادگی برای ظهور حضرت حجت(عج)  احساس نیاز به امام عصر در زندگی است و تا زمانی که مردم نسبت به امام عصر احساس نیاز نکنند و تشنه امام نباشند اتفاقی نخواهد افتاد بنابراین باید تشنه باشیم و بشتابیم.

امام جمعه پیشوا همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیان کرد: 31 شهریورماه هفته دفاع مقدس و یادآور جنگ تحمیلی است که اگر چه این جنگ خسارات بسیاری بر کشور داشت اما برکات معنوی و عزّت و بزرگی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

باقری با اشاره به سخنانی از امام خمینی(ره) که ما انقلابمان را در جنگ صادر کردیم و اُبهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم افزود: در باب مذاکره با آمریکا نیز قدرت عمده و اُبهت ما مدیون دوران جنگ و دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: همان‌گونه که در جنگ ثابت کردیم که سال‌ها می‌توان در برابر ابرقدرت‌ها مقاومت کرد امروز نیز اعلام می‌‌کنیم که ملت ایران مذاکره با ذلّت را به واسطه درسی که از امام راحل و عاشورا گرفته‌ هرگز نمی‌پذیرند و امروز ملت ایران امنیت امروز کشور را مدیون جنگ است.  

امام جمعه پیشوا سپس با اشاره به حذف نام شهدا از تابلو معابر شهری افزود: منافقان داخلی ما نمی‌توانند اسم شهید را پاک کنند اگر امروز ما ایستاده‌ایم و مقاومت می‌کنیم به برکت نام شهداست و نام کوچه‌ها را به نام شهدا گذاشتیم تا راه را گم نکنیم.

باقری در پایان ضمن قدردانی از زحمات دادستان و رئیس دادگستری شهرستان پیشوا بایت پیگیری مشکل تأمین آب شهرستان خاطرنشان کرد: ما حمایت خود را از دستگاه قضایی اعلام می‌کنیم که اگر دستگاهی بخواهد کم‌کاری کند دستگاه قضایی با آن برخورد و ما نیز از دستگاه قضایی حمایت می کنیم.

انتهای پیام/ز

R7840/P4001/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم
«واعدوالهم ماستطعتم من قوه وآن تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم وان عدتم عدنا» ؛ حادثه هامیگذرند و تجربه ها می‌مانند.
میدانیم که حق و باطل همیشه در ستیزند اما یقین داریم که پیروزی از آن حق است (جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل زهوقا). سکوت جامعه‌ بشری در برابر مظلومیت غزه مایه ننگ است که درحمله موشکی جمهوري اسلامي ايران به اسرائیل و رژیم منحوس آن برای اسلام و  مسلمین و مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا عزت و شرافت آفرید.

همه مسلمانان دنیا از اسرائیل و امریکا می ترسیدند و همچنان هم می ترسند و نفس هایشان در سینه خفه بود که امروزه به برکت مقام معظم رهبری و نظام جمهوري اسلامي ايران طبل شادی و سرور را میکوبند که در طول ۸۰سال هیچکس کودکان و زنان فلسطین و غزه راشاد نکرده است.

امروزجهان اسلام و مستضعفین عالم به تمام معنا خوشحالند؛ امروز واقعیت خورشید انقلاب اسلامي برای مستضعفین عالم درخشید و ما ایرانیان به پشتیبانی کشتیبان نوح صفت و رئیس کل قوا، اسرائیل و همدستان آنان را می‌بلعیم و فلسطین و بیت المقدس را ازاد خواهیم کرد.

در راه عشق و خدمت به اسلام و مسلمین خطرها انسان را تهدید میکند. اما مومن را جز خدا ترسی از چیز دیگری باک نیست.

بنده از صمیم قلب از مقام معظم رهبری و سربازان و سرداران رشید اسلام در سپاه پاسداران که مقتدرانه علیه کفر و ایادی آن باموشک اقدام نمودند، تقدیر و تشکر میکنم؛
خدایا چنان کن سرانجام کار که توخوشنودباشی و ما رستگار

واحدبخش شنبه زهی - امام جمعه سرسوره سيب و سوران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • تشدید رفتارهای اسلام‌هراسی در آلمان/ افزایش ۲ برابری آمارها در پی جنگ غزه
  • بلینکن خطاب به همتایان سعودی واردنی:خواهان تشدید تنش نیستیم!
  • منتظر اجرای طرح نیمه‌کاره انتقال آب خزر به استان سمنان هستیم/ رؤسای جمهور پیشین برای این پروژه اقدامی نکردند
  • پیام امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی
  • تصویری قدیمی که بعد از نماز جمعه کاظم صدیقی وایرال شد /چرا صدیقی مانند معاون اول قوه قضاییه استعفا نمی‌دهد؟
  • وحدت در کلام و رفتار مسئولان، رمز حل مشکلات استان است
  • تأکید امام جمعه اصفهان بر همبستگی مسئولان نهادهای مختلف با محوریت استانداری
  • نمازگزاران جمعه درباره صدیقی چه گفتند؟