Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@02:47:42 GMT

شناسایی عامل بریدن گوش الاغ در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۴۰۲۶

شناسایی عامل بریدن گوش الاغ در مازندران

حسینعلی ابراهیمی کارنامی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه اتفاق تلخ بریدم گوش حیوان در شهرستان بهشهر اتفاق افتاده است، گفت: روز گذشته گزارشی را برای دادستانی این شهرستان ارسال کردیم و دادستان هم بلافاصله دستور دستگیری متخلف را به کلانتری منطقه داده‌اند.

وی ادامه داد: متخلف شناسایی شده است و به زودی دستگیر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل محیط زیست استان مازندران با اشاره به اینکه زمان وقوع جرم مشخص نیست و با بازجویی‌ها زمان دقیق ارتکاب جرم مشخص خواهد شد، تأکید کرد: عمل بسیار شنیع، زشت و غیر انسانی انجام شده و لازم است که حتما با آن برخورد شود.

ابراهیمی کارنامی تصریح کرد: سازمان محیط زیست طبق قانون متولی حیات وحش است و در مورد حیوانات اهلی شرح وظیفه‌ای ندارد، اما به دلیل نزدیکی کار محیط زیست با کلیه حیوانات، روز گذشته از سوی اداره کل محیط زیست استان مازندران، گزارشی را در این باره به دادستانی ارائه دادیم و درخواست کردیم که به عنوان مدعی‌العموم در این موضوع ورود کند؛ چراکه آزار و اذیت این حیوان باعث جریحه‌دار شدن روحیه عموم شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه برای منع آزار و اذیت حیوانات اهلی و بدون صاحب، قانونی وجود ندارد و میزان جرایم مشخص نیست، گفت: در رابطه به منع حیوان آزاری خلاء قانونی وجود دارد و در مورد این موضوع اخیر قاضی باید حد محکومیت را مشخص کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آزار و اذیت حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی

علی عباس‌کسانی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، گفت : با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر اینکه شخص یا اشخاص ناشناسی با ارسال پیام‌های حاوی تهدید و توهین برای وی و خانواده‌اش در شبکه‌های اجتماعی ایجاد مزاحمت کرده و موجب سلب آسایش آنها شده است، موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی و مستندات جمع‌آوری‌شده، اقدامات تخصصی جهت شناسایی هویت متهم توسط کارشناسان این پلیس آغاز و این فرد در کمترین زمان ممکن شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا منتقل شد.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف و انگیزه‌اش را از ایجاد مزاحمت اختلافات شخصی و خانوادگی عنوان کرد.

وی با اشاره به ارسال پرونده به مراجع قضائی، تاکید کرد: هرگونه توهین، اهانت و یا هتک حیثیت در فضای مجازی جرم محسوب شده و پیگرد قانونیدارد.

کسانی از شهروندان خواست با رعایت اخلاق در فضای مجازی از هرگونه مزاحمت، توهین و اهانت براثر خشم و یا انتقام‌جویی خودداری و قبل از ارسال هرگونه پیامی برای دیگران به عواقب آن فکر کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار + فیلم
  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • شناسایی ۶۲ واحد آلاینده در مه ولات
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد